Gå til innhold

Apropos frisyrer 'nedentil'


Gjest heffalumpen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 182
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    40

  • ylvali1365381015

    37

  • Sofline

    14

  • flisa

    13

Og så kom det samme, forslitte "argumentet" igjen. For n-te gang: En 30 år gammel kvinne kan aldri se ut som en prepubertal jentunge - uansett mye eller ingenting hår. Det blir like dumt som å si at en 45 år skallet mann ser ut som en baby, fordi babyer heller ikke har hår på hodet.

Og til spørsmålet: Nei, det er selvfølgelig ikke noe galt med en naturlig dusk. Det er et spørsmål om smak, og mote.

"........................................."

Smak? Blir det annen smak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du vandret i en annens urskog, og kjent det mangfold av lukter og inntrykk det gir?

og har du vandret i en ørken eller over steppe på jakt etter _noe_ som gir inntrykk- annet enn øde- et gudsforlatt landskap der ingen kan slå seg ned, drikke av safter og kjenne dyret i seg slumre under overflaten.

sevja stiger i en skog, der variasjonen i landskapet gir hvile til en vandrer i livets kolde isøde. der hører vandreren hjemme, der finner han seg selv, som _mamm_ og som _kvinne_.

:-)))))))

Fugl bygger ikke rede i bart tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst. Fra skogmus til ribba høne. Fundamentalt annerledes :-)

"........................................."

Dusken er et blikkfang. Den må ikke bli borte. Og så blir man ikke så fort sår og klebrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du klarer å definere hvordan en ubarbert seksuelitet er mer _voksen_ enn en barbert en, så vil jeg gjerne høre det.

".........................................."

Da er vi to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Hvis du klarer å definere hvordan en ubarbert seksuelitet er mer _voksen_ enn en barbert en, så vil jeg gjerne høre det.

".........................................."

njaaa... bare gi meg litt tid her... kommer opp med noe psykisk, en umoden seksualitet som er redd for fysiske vitner om en dyrisk drift man kjenner seg uvel med...

eeh.. og, og en passiv holdning til motepress også, en slags konformitet. ja! og selvfølgelig den overmannende frykten for å assosieres med naturen generelt. man vil som helt gættbarbert heve seg over naturens lover og stige opp over det rent menneskelige, til en nærmest afysisk tilstand- separert fra seg selv i den fullutviklede form. altså: man søker tilbake til den hårløse, uskyldsrene barndom.

såh!

om brystene er aldri så runde og tunge, er de mer et symbol på moder-rollen og bærer også dennes glorie.

hvis status hårene aldri kan ha- de er jo bare...ja, hår, den voksnes bud til all verden om at lammekjøttet er passé.

for å ikke utelukke dem som er på barnerov eller lammejakt, om du vil og samtidig innha respekt hos den altfor siviliserte delen av mannekjønnet, skrapes, nappes og rives disse skjøre uttrykk for naturlig kvinne vekk! til skrekk og advarsel!

hæh! kan vi finne oss i sånt, la det skje?

ja, dette er mitt svar til deg!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Jeg tror ikke på spøk :)

den som kun tar spøk for spøk, og alvor kun alvorlig...

han og hun har faktisk fattet begge deler dårlig. ;-)

skyld ikke på meg, det var piet hein som sa det!

(ikke vondt ment altså)

:-) mvh,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusken er et blikkfang. Den må ikke bli borte. Og så blir man ikke så fort sår og klebrig.

Madamen har null dusk, og hun blånekter å anlegge noen som helst antydning til det. Hvorvidt man blir sår her eller der, eller (som det siste oppguplet til gamle, utgåtte dr. Fyrand) får problemer med sopp etc., er høyst individuellt.

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Har prøvd helt glatt, og det var så mye styr og stell at jeg orket ikke.

Men å ha helt skog der orker jeg heller ikke.

Litt er ok.

der har jeg også havnet.

laguna ga meg tips, men dem skal jeg anvende med omhu, og bare på nøye utvalgte steder. ingen barnerumpe på meg! ikke etter at jeg ble kjønnsmoden iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EnLitenKattepus

njaaa... bare gi meg litt tid her... kommer opp med noe psykisk, en umoden seksualitet som er redd for fysiske vitner om en dyrisk drift man kjenner seg uvel med...

eeh.. og, og en passiv holdning til motepress også, en slags konformitet. ja! og selvfølgelig den overmannende frykten for å assosieres med naturen generelt. man vil som helt gættbarbert heve seg over naturens lover og stige opp over det rent menneskelige, til en nærmest afysisk tilstand- separert fra seg selv i den fullutviklede form. altså: man søker tilbake til den hårløse, uskyldsrene barndom.

såh!

om brystene er aldri så runde og tunge, er de mer et symbol på moder-rollen og bærer også dennes glorie.

hvis status hårene aldri kan ha- de er jo bare...ja, hår, den voksnes bud til all verden om at lammekjøttet er passé.

for å ikke utelukke dem som er på barnerov eller lammejakt, om du vil og samtidig innha respekt hos den altfor siviliserte delen av mannekjønnet, skrapes, nappes og rives disse skjøre uttrykk for naturlig kvinne vekk! til skrekk og advarsel!

hæh! kan vi finne oss i sånt, la det skje?

ja, dette er mitt svar til deg!

:-)

Og det er faktisk en _mening_ med skjeggvekst hos menn også, har jeg lest.(i steinalderen, tror jeg)

På lang avstand kunne kvinner se at _her_ kommer en kjønnsmoden mann. Egenreklame, med andre ord.

Da stormet sikkert kvinnene til; førstemann å ta han, liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

der har jeg også havnet.

laguna ga meg tips, men dem skal jeg anvende med omhu, og bare på nøye utvalgte steder. ingen barnerumpe på meg! ikke etter at jeg ble kjønnsmoden iallefall!

Hvorfor bruke ord som "barnerumpe" etc.? (I tillegg til at du ikke svarer når jeg plukker påstandene dine fra hverandre lenger nede her...:-) ) Er det for å provosere? Er det egentlig nødvendig? Du provoserer sikkert noen - det er ikke det - men det er ganske så meningsløst.

Dette var helt seriøst ment, hvis du lurte.

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Noen av oss er menn da, keinstein - og ikke fugler...:-)

"........................................"

men fuglen er vår vugge, rent lyrisk(som rimer på dyrisk=naturlig) sett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av oss er menn da, keinstein - og ikke fugler...:-)

"........................................"

Jeg vil ikke ha menn i mine trær. Kun søte små ryper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

njaaa... bare gi meg litt tid her... kommer opp med noe psykisk, en umoden seksualitet som er redd for fysiske vitner om en dyrisk drift man kjenner seg uvel med...

eeh.. og, og en passiv holdning til motepress også, en slags konformitet. ja! og selvfølgelig den overmannende frykten for å assosieres med naturen generelt. man vil som helt gættbarbert heve seg over naturens lover og stige opp over det rent menneskelige, til en nærmest afysisk tilstand- separert fra seg selv i den fullutviklede form. altså: man søker tilbake til den hårløse, uskyldsrene barndom.

såh!

om brystene er aldri så runde og tunge, er de mer et symbol på moder-rollen og bærer også dennes glorie.

hvis status hårene aldri kan ha- de er jo bare...ja, hår, den voksnes bud til all verden om at lammekjøttet er passé.

for å ikke utelukke dem som er på barnerov eller lammejakt, om du vil og samtidig innha respekt hos den altfor siviliserte delen av mannekjønnet, skrapes, nappes og rives disse skjøre uttrykk for naturlig kvinne vekk! til skrekk og advarsel!

hæh! kan vi finne oss i sånt, la det skje?

ja, dette er mitt svar til deg!

:-)

Ikke noe svar, altså.

Du påstår først at det å ikke være barbert vitner om voksen seksualitet, mens å være glattbarbert vitner om umoden seksualitet. Så kommer du med noe fantastisk kvas-psykologisk som ikke er i nærheten av å være et argument eller en begrunnelse.

Tenk litt, nå - og se hvordan den påstanden din faller så totalt på sin egen urimelighet at det er et under at du klarer å sitte oppreist foran skjermen.

Å være voksen, vil jeg si (seksuellt eller ei), innebærer å akseptere at noen har syn/legninger/etc. som er helt annerledes enn en selv. Akseptere dette - selv om man kanskje ikke forstår det. Og å ikke forsøke å heve sine egne syn og legninger over disse. F.eks å akseptere at noen trived med å være barbert, foretrekker andre barberte, mens noen trives med det motsatte - og noen igjen ikke er så nøye på det. DET er voksen seksualitet, i motsetning til det du snakker om her.

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Og det er faktisk en _mening_ med skjeggvekst hos menn også, har jeg lest.(i steinalderen, tror jeg)

På lang avstand kunne kvinner se at _her_ kommer en kjønnsmoden mann. Egenreklame, med andre ord.

Da stormet sikkert kvinnene til; førstemann å ta han, liksom...

du leste ikke det innlegget hundre prosent alvorlig, håper jeg...

men det er et poeng med å signalisere kjønnsmodenhet da.

synes det er rart med helt glatte voksne. ikke dermed sagt at jeg liker en totalt gjengrodd fyr heller. man må kunne se hud her og der,ja.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...