Gå til innhold

Apropos frisyrer 'nedentil'


Gjest heffalumpen

Anbefalte innlegg

Gjest heffalumpen

Nei, men heffalumpen da. Alle jeg kjenner som er i den alderen, altså noen og femti barberer seg. Kjenner ingen med dusk jeg. Ingen som har mistet håret heller :o)

*LOL* -- kule og moderne venner du har da?!? Men så bor du jo i et 'kult' strøk! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 182
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    40

  • ylvali1365381015

    37

  • Sofline

    14

  • flisa

    13

Du har kost deg med tråden min ser jeg.

men hvorfor rakke så til de grader ned på andre her på dol??

Jeg rakker kun ned på de som først begynner å rakke ned på de som ikke deler deres syn og legning. Ingen andre. Les, og det er rimelig åpenbart.

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det på tide du gir deg!

Overhodet ikke. Så lenge du gjør dette, så kommer selvfølgelig både jeg og flere andre til å "gi deg inn" for det.

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så 'gamle' nakne damer første gang i danmark, og syntes ikke det var særlig delikat der de lå og solte seg i offentligheten. Syntes den halvskallede look'en var ganske ekkel. Glad jeg var ung og annerledes, og er det ennå.

Det som var stas i puberteten var 1. å få pupper, og 2. å få hår på venus

Poenget er vel at for at hårløs mus skal være stas, så må det være hårvekst der i utgangspunktet, som så fjernes :-)

"......................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ylvali1365381015

Overhodet ikke. Så lenge du gjør dette, så kommer selvfølgelig både jeg og flere andre til å "gi deg inn" for det.

".........................................."

synes ikke det er flere som gir meg inn, jeg.

tror du det er forbeholdt deg å komme med sarkasmer, spøk, irettesettelser?

eller la seg indigneres av andres innlegg?

det har hendt at du har såret eller forskrekket meg også, da får jeg bare til svar av deg at jeg er dum, barnslig eller umoden- ja, du undrer deg over at jeg i det hele tatt kan sitte oppreist fran pcn osv...

det som da virkelig er til å undres over er at den selvsamme person kan ta mine innlegg så dønn seriøst og ille opp.

det du forlanger av andre må du klare å etterleve selv.

dersom du har et minstemål av selvironi eller selverkjennelse da.

har du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes ikke det er flere som gir meg inn, jeg.

tror du det er forbeholdt deg å komme med sarkasmer, spøk, irettesettelser?

eller la seg indigneres av andres innlegg?

det har hendt at du har såret eller forskrekket meg også, da får jeg bare til svar av deg at jeg er dum, barnslig eller umoden- ja, du undrer deg over at jeg i det hele tatt kan sitte oppreist fran pcn osv...

det som da virkelig er til å undres over er at den selvsamme person kan ta mine innlegg så dønn seriøst og ille opp.

det du forlanger av andre må du klare å etterleve selv.

dersom du har et minstemål av selvironi eller selverkjennelse da.

har du det?

Sorry, men når du faktisk gjør det du gjorde i denne tråden - nemlig å være enig i at menn som liker barberte kvinner har pedo-tendenser, og at de er perverse, så må du forvente å få svar på tiltale. Og ikke kom og kall det "humor" eller "spøk" i ettertid. Hvis du har sagt noe du ikke mente, så er det vel ikke verre enn å si det som det er? Så lenge du ikke gjør det, men bare blånekter på noe som er å lese svart på hvitt, så kan du ikke forvente sympatiske svar.

"......................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Sorry, men når du faktisk gjør det du gjorde i denne tråden - nemlig å være enig i at menn som liker barberte kvinner har pedo-tendenser, og at de er perverse, så må du forvente å få svar på tiltale. Og ikke kom og kall det "humor" eller "spøk" i ettertid. Hvis du har sagt noe du ikke mente, så er det vel ikke verre enn å si det som det er? Så lenge du ikke gjør det, men bare blånekter på noe som er å lese svart på hvitt, så kan du ikke forvente sympatiske svar.

"......................................."

sa meg ikke enig i at de er pedo da, for svarte.

merkelig at den som uttalte dette unnslipper din nitidige forfølgelse, mens jeg som kun kommenterer uttalelsen blir bombardert med frekk tiltale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sa meg ikke enig i at de er pedo da, for svarte.

merkelig at den som uttalte dette unnslipper din nitidige forfølgelse, mens jeg som kun kommenterer uttalelsen blir bombardert med frekk tiltale.

Kan ikke huske at jeg unnlot å kommentere det overfor vedkommende. Det må i såfall ha vært en forglemmelse :-)

"........................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heffalumpen

Jeg rakker kun ned på de som først begynner å rakke ned på de som ikke deler deres syn og legning. Ingen andre. Les, og det er rimelig åpenbart.

"...................................."

Ok, det høres jo rimelig ut :)

Men synes du ikke det kunne være en idé å være mer positiv enn de du rakker ned på? Gå foran med et godt eksempel, liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heffalumpen

Poenget er vel at for at hårløs mus skal være stas, så må det være hårvekst der i utgangspunktet, som så fjernes :-)

"......................................."

Å? Hvis du mener at musen ikke er for gammel, skjønner jeg det. Hvis ikke høres det ut som det dreier seg om en slags fetisj.. eller hvordan det staves. At det må ha vært hår, som tas bort daglig!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De på noen-og-femti er vel naturlig skallet etter overgangsalder kanskje? Ferdig med å lage barn osv. Tviler på om de barberer så mye i den aldern. Mest de som har behov for å være 'in'/'ungdommelige'.

Moten med barbering skaper problemer etter endel år, såvidt jeg har hørt/lest.

hehe - de er da hårete lenger enn til 50 år da gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, det høres jo rimelig ut :)

Men synes du ikke det kunne være en idé å være mer positiv enn de du rakker ned på? Gå foran med et godt eksempel, liksom?

Da må jeg jo ta på meg en oppdragerrolle. Jeg er ikke kompetent til det :-)

"........................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heffalumpen

Da må jeg jo ta på meg en oppdragerrolle. Jeg er ikke kompetent til det :-)

"........................................"

*LOL* nei det har du sikkert rett i.

Men du kan jo være diplomatisk likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heffalumpen

hehe - de er da hårete lenger enn til 50 år da gitt!

Ja det har du rett i. Mitt hovedintrykk stammer fra jylland, der det lå strødd damer mellom lynghaugene. ..eller klittene, som det heter.. *lol*

Syntes det så stakkarslig ut med lyst glissent hår osv - udelikat. Selv om de ikke var 'skallet'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting "galt" verken med eller uten dusk. Men om du synes damer på 30 ser ut som de ikke er kommet i puberteten bare fordi de er barbert nedentil, da er det deg det er "noe galt" med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Enig med deg, men det høres ut som mye arbeid, i tillegg har jeg altså motsatt oppfatning av deg.

Og så lurer jeg på om dere virkelig liker å dusje offentlig, f.eks. på treningssentre. Iallfall hvis de indre kjønnsleppene synes. Tror de er litt utenfor på de fleste jenter/kvinner.

Synes ikke det er mye arbeid, nei. Trenger ikke å være glattbarbert hele tiden, litt tredagers er ok. :)

Jeg er aldri på treningssenter eller i svømmehallen, så det "problemet" har jeg ikke. Ikke at kjønnsleppene vises heller, for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...