espen_83 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hei! I det siste har jeg begynt å få et problem jeg håper å finne ut av evt få slutt på. Jeg er en 23 år gammel fyr som trener aktivt styrke 3-4 ganger i uka med kondisjonsøkter på sykkel (2-3 timers turer) 1-3 ganger i uka. I det siste har jeg begynt å svette utenom treningsperiodene. Når jeg f.eks sitter på kontoret hvor jeg jobber utenom studiene kan jeg plutselig begynne å svette ifra brystet og ifra midt på ryggen og nedover mot korsryggen. Dette skjer også ofte når jeg tar å legger meg for å sove om kvelden. Blir da veldig fort småklam og varm uten spesiell grunn. Røyker ikke og drikker kun alkohol i festlige lag (den vanlige helgefylla). Noen anelse om hva dette kan være? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peak Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg kjenner en som heter Espen. Men han er ikke født i 1983. Han er født i 1965. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
espen_83 Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Jeg kjenner en som heter Espen. Men han er ikke født i 1983. Han er født i 1965. Da er det nok ikke meg.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piraye Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Ikke noe annet enn at folk som trener svetter lettere enn folk som ikke trener. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Theorema Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Ikke noe annet enn at folk som trener svetter lettere enn folk som ikke trener. Ikke nødvendigvis. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piraye Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Ikke nødvendigvis. No shit.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Theorema Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 No shit.. You shit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piraye Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 You shit. saklig.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Theorema Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 saklig.. You present it as "shit", then said "no shit". That doesn't make sense. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.