Gjest kjæresten hans Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Kjæresten min legger seg over meg og vil ha sex mens vi sover. Han husker ingen ting av dette selv dagen etter. Dette skjer flere timer etter vi har sovnet, og de aller fleste gangene sier jeg nei og skyfler han bort. Men han er ofte hardhendt og krevende (kysser meg så jeg føler jeg kveles f.eks) så jeg er redd han vil voldta meg! Mannen det er snakk om er nærmere to meter og 115 kilo så det er ikke bare-bare å få ham av meg når jeg er helt i ørska. Vi har mindre sex enn vanlig for tiden, noe som er min "feil". Jeg er lite 'tilstede' når vi først har sex, noe han selvfølgelig merker svært godt. Vet ikke helt hva det kommer av at jeg har lite sexlyst for tiden, men sånn er det jo av og til? Han respekterer at jeg ikke har lyst (når han er våken!), men er det dette som kommer igjen når han sover? Vi har det veldig bra ellers og snakker godt sammen. Hva kan vi gjøre for å få slutt på dette. Det er jo veldig skremmende. Jeg vil ikke være redd for å sove hos kjæresten min. ( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/245911-kj%C3%A6resten-min/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.