Gjest Morrisa:) Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Nå har jeg startet med å jogge annehver dag. Ca. en mil. Sluttet å røyke for 7 dager siden:) Jeg elsker å jogge!! Kjenner at kondisjonen blir bedre for hver gang. Det begynner å bli kaldt ute nå, og jeg lurer på hva slags joggeklær jeg skal kjøpe. Snart begynner det sikkert å snø også... Finnes det sko som man kan løpe med på snø? Ikke så veldig glatte liksom... Nå bruker jeg bare en vanlig joggedress, men den blir for kald utover. Sko: Nike Shox eller noe.. Har lyst til å slippe å jogge med stilongs... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Superundertøy fungerer for de fleste uteaktiviteter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piraye Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Joggesko funker helt fint, også om vinteren, bortsett fra på ren is. Ellers så er superundertøy tingen. Superundertøy med noe vindtett over! På litt kaldere dager kan du ha en genser ala college eller noe sånn mellom. I skoa på vinteren bruker du ullsokker som fx ulvang. Lue, votter og høy hals er et must på vinteren. Og helst ikke de tjukkeste polvottene du finner, da hvertfall jeg synes det er ubehagelig å bli svett og varm på hendene når jeg jogger. Mer sånne som holder ute kulda uten å varme så voldsomt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morrisa:) Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Superundertøy fungerer for de fleste uteaktiviteter. Tusen takk begge to:) da drar jeg på sportsforretning da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.