Gå til innhold

Vond smak av Fontex

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på Fontex en periode nå og har fått den i kapsler. Sist fikk jeg utlevert 3 x 100 tabletter med Fontex dispergerbare tabletter og de smaker grusomt! Jeg brekker meg når jeg tar de så jeg har bare lyst til å kaste de...

Hva gjør jeg nå? Går tilbake til legen og ber om en ny resept? Går til apoteket og bytter de illesmakende pillene med kapsler? Går til apoteket og tar ut neste dose med piller? (Jeg kan hente ut 3 ganger på den resepten, men de begynner vel å lure når jeg liksom har brukt opp 300 piller på noen dager...)

Synes liksom det er litt flaut å gå tilbake med de bare for at de smaker fælt, men klarer de bare ikke! :-/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/246230-vond-smak-av-fontex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke det er noe flaut å bytte tablettene i noe du klarer å svelge. Det er jo tross alt bedre at du sørger for at du får i deg medisinene enn at du gir blaffen, som andre kanskje ville ha gjort.

Jeg ville ha spurt på apoteket om jeg kunne ha byttet dem med kapsler, eventuelt om de hadde noen tips til hvordan du kunne få det lettere i deg.

Hva med å tygge en drops etterpå, eller drikke saft ved siden av?.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/246230-vond-smak-av-fontex/#findComment-1922971
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...