Gå til innhold

Aldri bra nok

Gjest Aldri bra nok

Anbefalte innlegg

Gjest Aldri bra nok

Slik er det jeg føler det.Uansett hva jeg gjør så er det aldri bra nok for andre eller for meg selv.Jeg er også sikker på at ingen liker meg og at andre snakker dritt om meg bare jeg snur ryggen til.Har også et elendig bilde av meg selv :STYGG. Jeg er klar over alt dette, men hva kan jeg gjøre ?

Sliter også med å beholde jobber.Eter en stund så er jeg så sikker på at ingen er fornøyd med det jeg gjør, da sier jeg opp.

Jeg er så fortvila....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/246315-aldri-bra-nok/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er nok din største fiende høres det ut som!

Det er jo noe du liker ved deg selv hvis du tenker nøye etter!

Hva med en tur til legen å få anti depresiva? Kan du reise et sted å slappe av en stund?Du er jo tydelig deprimert, og har sikkert vært det lenge.

Har du venner? Er du glad i dyr eller barn/eldre mennesker? Cluet for deg må være å bedre selvfølelsen din, da er det viktig med mestring. Sett deg små mål, og gi deg selv en oppmuntring når du har oppnådd disse.

Kan jeg spørre hvor gammel du er, om du er kvinne eller mann?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/246315-aldri-bra-nok/#findComment-1924336
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...