Gå til innhold

Samler antipsykotika vann i kroppen?

Anbefalte innlegg

Jeg går på Seroquel. Gått opp veldig mye i vekt. Brukt de i to år. Jeg tar bare 200mg hver kveld.Nå har jeg ikke tatt de siden lørdag kveld. Hadde plutselig ikke mer i går kveld. I dag har jeg vært i helt fin form, bare litt kvalm. (om det har noen sammenheng?)

Ellers nå på kvelden har jeg tissa MASSE og MYE. Helt ulikt meg. Ikke uvi. Kan det være at jeg tømmer meg med vann?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/246383-samler-antipsykotika-vann-i-kroppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går man opp i vekt av alle antidepressiva?for jeg har et kjempe problem.spiser og spiser,mest om kvelden.. Spiser godteri hele dagen nesten. om kvelden spiser jeg masse brødskiver med fetende pålegg. har ingen grenser. skremmende!!!

Du går garantert opp i vekt av AD hvis du fortsetter slik!

Prøv heller å drikke mye vann, spise gulrøtter og epler for å få en metthetsfølelse.

Jeg har aldri lagt på meg mer en ca 2kg av AD, men jeg kunne nok gjort det hvis jeg ikke hadde latt være å spise alt jeg hadde lyst på.

Går man opp i vekt av alle antidepressiva?for jeg har et kjempe problem.spiser og spiser,mest om kvelden.. Spiser godteri hele dagen nesten. om kvelden spiser jeg masse brødskiver med fetende pålegg. har ingen grenser. skremmende!!!

Jeg blir litt oppgitt av at man skriver "gå opp i vekt av A.D. Det som enkelte A.D for svært få kan føre til er økt apetitt.

Nei man går ikke opp i vekt av alle AD. Så hvis du gjør det ville jeg byttet medisin. Prøvd ut noe annet. Noen medisiner er det mange som går opp av, for eksempel tolvon.

Vh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...