oslojente22 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hei. Jeg har egentlig en masse spørsmål men skal prøve å begrense meg til to av de. Jeg har hatt en litt rar oppvekst med vold, mishandling, psykisk sykdom på alle kanter, alkohol og voldtekter, og har vel som resultat av det blitt litt rar jeg også. Jeg har mye å tenke på og er mye sliten, lei meg og alene. Tenker nesten daglig at jeg skulle ønske jeg hadde sluppet dette livet, men tror ikke jeg kommer til å finne på noe drastisk fordet. Det jeg lurer på er hvordan de såkalte lykkepillene funker. Søsteren min har brukt det av og på gjennom hele livet og sa at det kanskje kunne hjelpe meg. Men jeg vil ikke ha noe jeg kan bli avhengig av og jeg lurer litt på hvordan dette fungerer. Ellers har jeg tenkt på å begyne å gå til psykolog, jeg har aldri snakket med noen andre enn søsteren min om vonde ting. Jeg føler at jeg ikke kommer meg videre, og er dritt lei av det. Og så, jeg har et veldig dårlig kosthold. Så ille at jeg kan gå i ukesvis og kun spise en banan hver dag. Jeg ønsker ikke å slanke meg, og er fornøyd med mitt utseende, men jeg rett og slett klarer ikke mat. Jeg orker ikke tanken engang. Sånn har jeg vært hele livet så vidt jeg kan huske. Jeg fatter ikke hva som kan være årsaken til at jeg er sånn, søsteren min mente at det kunne komme av den rare barndommen vår og hendelser der. Kan det stemme og hva kan jeg gjøre? Vær så snill å ikke si bare spis, for det er ikke så lett. Og hvor farlig er dette for kroppen min på lang sikt? Håper noen som vet hva de snakker om kan hjelpe 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/246515-komplisert-liv/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosalind Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Du trenger hjelp til å bearbeide alt det vonde du har opplevd. Psykolog er ingen dårlig ide'. Ta kontakt med fastlegen din og få henvisning til psykolog. Det er faktisk psykologer og psykiatere som er nøklen i denne sammenhengen. Håper du leser svaret mitt. Det er noen dager siden du skrev innlegget. Du må kjempe får å få hjelp og kjempe for å klare livet ditt. Beste hilsen fra: 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/246515-komplisert-liv/#findComment-1932488 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.