Gå til innhold

NHD-manglende sedativ effekt

Anbefalte innlegg

I løpet av de siste 7-8 dagene har jeg slitt med nærpsykotiske tendenser.

I tillegg har jeg vært svært stresset i hele kroppen, og det er som om alle muskler har hengt seg opp.

Jeg har tatt AP (trilafon) for å komme på rett kjøl.

Jeg har videre forsøkt div. medikamenter for å få roet systemet ned, for å få sove, og å redusere denne overaktiveringen i kroppen (vival, nozinan, apodorm, somadril).

Dosene har ikke vært skremmende store, men såpass at man skulle kunne forvente effekt.

Hva kan være årsaken til at dette ikke "biter på", at jeg ikke sover godt, eller klarer å slappe av?

Det er som om kroppen nekter å gi etter for kjemisk påvirkning, for å si det slik.

Er en slik overaktivering et alminnelig symptom ved tilnærming til psykotiske tendenser? Og, hva kan jeg gjøre for å finne tilbake til en balanse der kroppen er på "min side"?

Jeg tenker at det er en dårlig kombinasjon med redusert søvn når jeg er i en såpass skjør fase som nå. Derfor håper jeg du eller andre her kan hjelpe meg.

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/246556-nhd-manglende-sedativ-effekt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...