bibben Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 I løpet av de siste 7-8 dagene har jeg slitt med nærpsykotiske tendenser. I tillegg har jeg vært svært stresset i hele kroppen, og det er som om alle muskler har hengt seg opp. Jeg har tatt AP (trilafon) for å komme på rett kjøl. Jeg har videre forsøkt div. medikamenter for å få roet systemet ned, for å få sove, og å redusere denne overaktiveringen i kroppen (vival, nozinan, apodorm, somadril). Dosene har ikke vært skremmende store, men såpass at man skulle kunne forvente effekt. Hva kan være årsaken til at dette ikke "biter på", at jeg ikke sover godt, eller klarer å slappe av? Det er som om kroppen nekter å gi etter for kjemisk påvirkning, for å si det slik. Er en slik overaktivering et alminnelig symptom ved tilnærming til psykotiske tendenser? Og, hva kan jeg gjøre for å finne tilbake til en balanse der kroppen er på "min side"? Jeg tenker at det er en dårlig kombinasjon med redusert søvn når jeg er i en såpass skjør fase som nå. Derfor håper jeg du eller andre her kan hjelpe meg. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/246556-nhd-manglende-sedativ-effekt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.