Oslomann21 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hei! Jeg er en mann på 21 år som selv synes jeg er i rimelig gjennomsnittlig god form. Jeg begynte nylig å trene Tae Kwon Do, som viste seg å være veldig intenst. Jeg har vært på tre treninger hittil, og etter hver trening har jeg blitt fysisk uvel. Jeg blir svimmel, det svartner for meg, og jeg blir kvalm. Etter de to siste treningene har jeg kastet opp. Det er flere på treningene som er i tilsynelatende vesentlig dårligere form enn meg, så hva kommer dette av? Er det noe spesifikt jeg mangler, er jeg syk eller er jeg rett og slett i veldig dårlig form..? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Vil tro du er i dårlig form ja. To av mine barn har svart belte i tae kwon do og det kom ikke gratis. Du må lære deg å spise næringsrike måltider, jevnlig, du bruker mye energi. Drikk mye vann. Ellers vil du bare oppnå å bli i bedre form etterhvert som ukene går. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bergensregnsvar Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 pass på å ha med deg energipåfyll, så du kan fylle på rett etter trening evt under trening. bananer og loff er raske karbohydrater som tas raskt opp, eller energibar. det er en tung vei å trene seg opp, og det blir ikke bedre av å "gåtom". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.