Gå til innhold

Tviler på ALT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i all verden skal til for at jeg skal TRO på det jeg føler og kjenner??

Tok blodprøver i dag. Og er overbevist om at de ikke kommer til å vise noenting..

Har ikke gjort det før..

Jeg mener.. hvis jeg har vondt.. må det være en grunn til det..

Fibro.. javel.. Men det kan jo ikke egentlig bevises at jeg har det.. Eller bipolar... Hva om jeg IKKE har det... Om jeg rett og slett trenger å ta meg kraftig sammen.

Ingen leger synes å være i tvil.. men jeg tviler.

Kanskje fordi jeg gikk til en psykolog som absolutt skulle tvinge på meg traumer jeg ikke har. som jeg begynte å tro på. Og at kroppen kjempet imot og alt det der.. At hvis jeg fikk oppklart og kvittet meg med DET.. så ble alt bra og til og med de kroppslige plagene ville forsvinne. ( får man betente ledd av traumer(man ikke har..))

Jeg fikk høre i fire år at piller ikke ville hjelpe meg, og det var vel det siste han sa til meg da jeg sa farvel..

Mens legene nå maser om at nå må jeg begynne på de igjen ( men akkurat nå tror jeg kanskje jeg begynner å bli bedre).

Nå og da er jeg SIKKER, og jeg bestemmer meg for å ikke sluntre unna med pillene EVER AGAIN!! Så er det dager som i dag.. som det er mange av..

Skrevet

Skjønner du blir frustrert jeg, det er vanskelig ikke å bli det når man har underskudd av energi, samt kjeder seg en smule i hverdagen.. Og at man har det j... vondt!

Skrevet

Skjønner du blir frustrert jeg, det er vanskelig ikke å bli det når man har underskudd av energi, samt kjeder seg en smule i hverdagen.. Og at man har det j... vondt!

Du må akseptere tvilen. Høres ut som du har litt av ocd, tvilsyken. Det man gjør for å redusere det, er å akseptere usikkerhet. Hvis hjernen din kjemper for å være sikker, vil den bli mere obs på tvil, og starte alarmtanker, og dette øker som i en ond sirkel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...