Gjest alene! Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hei! jeg er 22 år og har ingen bestevenninner..har aldri hatt det egentlig..Jeg har guttevenner..de er mine to ekser (som er i samme gjeng) og noen andre..men d er han jeg var sammen med sist som er min beste venn. Jeg sliter med å vite hva jenter tenker..og tror alltid at de egentlig ikke liker meg, de bare inviterer meg med siden jeg er i den gjengen liksom. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre..men jeg trenger så sårt en nær venninde..noen å finne på ting sammen med...men off..hva gjør venninder på? hvordan får man en god venninde? alle har jo sin "venninnegjeng"de er jo så sammenspleiset at jeg kunne aldri komme innenfor føler eg...dessuten virker d som at de alle har én bestevenninne...og da er d jo ingen igjen til meg?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/247204-venner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.