Gjest Helledussen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Fant noen lekre høye, sorte støvletter hos Euro sko her forleden. Jeg har så lyst på dem, men har ikke råd. De koster 1100, og for tiden kan jeg bare ikke kjøpe så dyre støvletter... Nå lurer jeg på om noen vet om andre slike sorte skinnstøvletter med snøring - men rimeligere??? Hvor finner jeg dem? På forhånd takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NeaNoor Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Økonomisko? Din Sko? De har også noe hos Ellos til 379. http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryId=242&productId=165079&ST=&SearchBackLink= 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest matogernæring Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 de lissene.....er det lakrislisser eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sniffen Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 de lissene.....er det lakrislisser eller? Ja, selvsagt er det det. Duste-spørsmål! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Såvetdudet Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 På Skopunkten har det billigere og MANGE varianter... Ellers er dette et Åpent Forum spørsmål;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.