Anna_O Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg har problemer med høyre kne. Det gjør ikke direkte vondt, men jeg kjenner at hele beinet belastes mer enn venstrebeinet, særlig når jeg løper, men kjenner det også i forbindelse med spinning. Jeg kjenner det midt på kneskåla, og noen ganger på utsiden av kneet. Enkelte ganger jeg løper kjenner jeg det også i høyre hofte, noe jeg lurer på skyldes at det ene beinet mitt kanskje er kortere enn det andre? Jeg trener styrke i beina, men merker ikke særlig forskjell fra perioder jeg trener mye eller lite styrke. I en periode på et par år, fra jeg var 16 til 18, løp jeg fast tre ganger i uka, på ujevnt underlag. Da hendte det at jeg enkelte ganger kjente noe midt på høyrekneet. Har nettopp vært på Løplabben og kjøpt nye joggesko, og der konstaterte de at det jeg har jevnt tråkk på begge beina og stabile ankler. Jeg tror altså ikke at problemet ligger der. Har tenkt til å begynne å løpe én gang i uka, og fortsette med spinning ved siden av, som i dag. Hva tror du dette kommer av, og må jeg slutte å løpe, noe jeg er veldig glad i? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.