Gå til innhold

vil så gjerne høre hva dere sier.....

Anbefalte innlegg

Dere som går til psykolog i arbeidstiden, hva sier dere til arbeidsgiver/kollegaer?

Jeg har ikke lyst til å meddele alle på jobben at jeg har det vanskelig. Vil ikke at noen skal synes synd på meg, se på meg som svak e.l. Det er ikke fordi jeg synes det er flaut, men fordi jeg har erfart at andre har problemer med å forstå hva dette dreier seg om. Jeg synes rett og slett dette er veldig personlig, og ønsker ikke å snakke med noen andre enn psykologen.

Fortsetter under...

Hei! :o)

Takk, det var et godt råd.

Hei melmøll.

Jeg tror du hadde spart deg selv for mange bekymringer hvis du hadde sagt det som det er.

Nå kommer du kanskje til å gå og tenke på at noen finner ut at du går til psykolog og ikke til tannlegen f.eks, og kanskje bli urolig av det.

Tror du gjør deg selv en bjørnetjeneste hvis du velger å lyve.Ikke vær flau over å gå til psykolog,det bare viser at du er en sterk person, som tar tak i problemene dine.

vennlig hilsen

Hei melmøll.

Jeg tror du hadde spart deg selv for mange bekymringer hvis du hadde sagt det som det er.

Nå kommer du kanskje til å gå og tenke på at noen finner ut at du går til psykolog og ikke til tannlegen f.eks, og kanskje bli urolig av det.

Tror du gjør deg selv en bjørnetjeneste hvis du velger å lyve.Ikke vær flau over å gå til psykolog,det bare viser at du er en sterk person, som tar tak i problemene dine.

vennlig hilsen

Sjenert,innadvendt, hvem vil ha noe å gjøre med en slik person? Dette er egenskaper som ikke akkurat verdsettes i dette samfunnet. Jeg føler at jeg klarer å gi mer hvis jeg må overbevise folk om at jeg ikke er slik. Hvis de får greie på det vil jeg bare føle meg sykere. Jeg har fortalt det til familie og kollegaer på tidligere arbeidsplass,men nå vil jeg gjerne få en ny sjanse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...