Gå til innhold

Shit Happens...


ScarTissue

Anbefalte innlegg

..er et uttrykk jeg har brukt en god del den siste tiden. Kanskje fordi jeg er likegyldig, kanskje fordi jeg ikke vet hva annet jeg kan si... kanskje helst det siste..

For ca. fjorten dager siden tok jeg en overdose med tabletter. Ble henta i ambulanse hjemme hos meg selv, og var på sykehuset i ca. et døgn.

Det gikk bra. Jeg var bevisst da jeg ble henta. Veldig bortevekk, men bevisst. Skjønte ikke hvorfor en ambulansemann sto ovenfor meg og sa navnet mitt.

Jeg vet ikke egentlig hva mer jeg vil si om dette. Jeg har ikke hatt det så bra den siste tiden. Det rant visst over. Jeg går jo fortsatt til psyk. Men jeg vet ikke om det hjelper. Det er min egen feil i grunn.

Dette blir bare rot.

Jeg er iallefall hjemme en tur nå. Påskeferie. Godt i grunn.

Håper dere alle har det bra. Tenker masse på dere!

Kommer sikkert til å skrive mer... senere.. føler et behov for det, men finner ikke ordene jeg vil bruke.

Håper alle har en finfin påske!

*klemmer*

fra en litt sliten og forvirret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kos å høre fra deg.

Jeg savner dine fine innlegg her. Du er så flink til å sette ord på ting når du først finner dem !!!

Livet går opp, og livet går ned, og noen ganger føles det som om man aldri kommer opp igjen. Uansett, ScarTissue, jeg har det selv ganske tungt for tiden, og jeg tenker mye, og jeg vil du skal vite at jeg ofte leser ting du har skrevet som jeg har tatt vare på. Det hjelper meg, og jeg setter kjempe stor pris på deg og dine tanker selv om jeg ikke kjenner deg. Du er et unikt menneske.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Scar!

Akkurat nå skulle jeg gjerne gitt deg en skikkelig god klem!

Det er ikke alltid vi forstår våre handlinger. Jeg tipper det er mange her inne som kjenner seg igjen i det du skriver. Kan du ikke prøve å skrive innlegg her inne neste gang du kjenner at ting tårner seg opp? Du er så flink til å sette ord på ting - og du VET at det er mange her som bryr seg om deg! Hvis vi får mulighet til å stille opp for deg, enten med innlegg her eller pr mail, så kanskje du kan unngå å bli så fortvilet at du tar en overdose? Det er i hvert fall verdt forsøket, vennen!

Ønsker deg en fin 1. Påskedag! Håper du får slappet av og kost deg hjemme! Og skriv mer, jeg har stor tro på at det hjelper!

Varm, god klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Scar!

Først vil jeg gi deg en god klem! Håper du har hatt en fin påske og fått slappet av litt.

Og husk det vennen, at det er ikke alltid den mest perfekte planten som frembringer den vakreste blomsten!

PS! Savner deg på chatten!

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntrende ord og gode klemmer til fra dere alle tre!

Det varmer!

Det går litt bedre med meg nå. Jeg har det ikke bra, men det går bedre.

Jeg er skuffet over meg selv.

Jeg finner fortsatt ikke ordene... de sitter langt inne. Vil ikke ut.

Jeg har mange mørke tanker for tiden. Jeg har skadet meg selv igjen. Jeg er skuffet over meg selv.

Dagene går iallefall. Nå er jeg hjemme. Prøver å finne andre ting å tenke på.

Drar tilbake til byen og jobben idag.

Håper dere alle har det bra!

*gode klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...