erik_h15 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Var hos doktoren min idag, han sa korsbåndet mitt hadde røket, men han ville ikke operere meg, siden jeg bar er 18 år, han sier jeg bare kan gå resten av livet slik, hvorfor vill han ikke oprerere meg ???? hva anbefaler du??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gule Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Det hørtes fryktelig rart ut.Jeg røk korsbåndet i 2000,var 27 år. Legen sa til meg at jeg skulle opereres, for og kunne være aktiv videre i livet. Hvis jeg ikke opererte ville det bli vanskelig og gå i ulendt terreng, stå på ski, fjellturer o.l. Det er vel det fremre korsbåndet du mener? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erik_h15 Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Det hørtes fryktelig rart ut.Jeg røk korsbåndet i 2000,var 27 år. Legen sa til meg at jeg skulle opereres, for og kunne være aktiv videre i livet. Hvis jeg ikke opererte ville det bli vanskelig og gå i ulendt terreng, stå på ski, fjellturer o.l. Det er vel det fremre korsbåndet du mener? ja det var fremre korsbånd, det røk i en fotballkamp, han sa at folk var født uten korsbånd, så han ville ikke anbefale og opperere. alle jeg har snakket med synes dette er vedlig rart, så jeg spurt om å få en annen til å ta en ny vurdering, men det går jo så sinnsykt seint. han sa jeg ikke kunne drive fotballl, håndball, ski osv. er det ikke normalt og operere korsbåndet når det har røket????? noe er galt med minisken også, han sa at kroppen arbeider med å "fikse" det selv, så han anbefalt absolutt ikke å gjøre noen ting. var helt knust etter det legemøtet:( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gule Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 ja det var fremre korsbånd, det røk i en fotballkamp, han sa at folk var født uten korsbånd, så han ville ikke anbefale og opperere. alle jeg har snakket med synes dette er vedlig rart, så jeg spurt om å få en annen til å ta en ny vurdering, men det går jo så sinnsykt seint. han sa jeg ikke kunne drive fotballl, håndball, ski osv. er det ikke normalt og operere korsbåndet når det har røket????? noe er galt med minisken også, han sa at kroppen arbeider med å "fikse" det selv, så han anbefalt absolutt ikke å gjøre noen ting. var helt knust etter det legemøtet:( Gå til en annen lege.Du skal ikke godta svaret du fikk.Du er ung,og det er klart du vil fortsette og kunne bevege deg. Nå vet ikke jeg hvor i landet du bor,men jeg brukte Oslo akutten og NIMI.Kjempe fornøyd. Jeg tok også kontakt med Volvat,og det var der jeg ble operert.Det er jo privat,men forsikringen min dekket operasjon på privat klinikk opptil 24000.Resten betalte jeg selv. Fikk operasjon i mars,knappe to mnd etter skaden oppsto.Ventelisten på Ullevål var på 8-10 mnd. Nei.Stå på.Klart du skal operere.Men husk og bruk opptrening både før og etter operasjon.Ikke begynn for tidlig etter operasjon med fotball igjen.Jeg startet opptrening på NIMI 3 dager etter operasjon,og kneet mitt fungerer helt optimalt. Fikk laveste prosent av idrettsinvalid 5%.Det vil si at opersjonen var vellykket. Stå på.Gå til en annen lege. Lykke til... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erik_h15 Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Gå til en annen lege.Du skal ikke godta svaret du fikk.Du er ung,og det er klart du vil fortsette og kunne bevege deg. Nå vet ikke jeg hvor i landet du bor,men jeg brukte Oslo akutten og NIMI.Kjempe fornøyd. Jeg tok også kontakt med Volvat,og det var der jeg ble operert.Det er jo privat,men forsikringen min dekket operasjon på privat klinikk opptil 24000.Resten betalte jeg selv. Fikk operasjon i mars,knappe to mnd etter skaden oppsto.Ventelisten på Ullevål var på 8-10 mnd. Nei.Stå på.Klart du skal operere.Men husk og bruk opptrening både før og etter operasjon.Ikke begynn for tidlig etter operasjon med fotball igjen.Jeg startet opptrening på NIMI 3 dager etter operasjon,og kneet mitt fungerer helt optimalt. Fikk laveste prosent av idrettsinvalid 5%.Det vil si at opersjonen var vellykket. Stå på.Gå til en annen lege. Lykke til... ja jeg skal stå på, er fra Farsund, men det som er så dumt er atjeg igjen må vente noen månder,bare for å se en lege igjen liksom, slik jeg nettopp har gjodt. takk for støtten, har vært greit og høre om din historie... mvh erik 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.