Gå til innhold

I dag har jeg begynt på Reductil...

Gjest spiolina

Anbefalte innlegg

Gjest spiolina

Ja, så er jeg i gang... Vi får se hvordan det går! 8 kg skal av min kropp og vi får se om det går på denne måten. Jeg vet det er rimelig drastisk, men jeg føler bare at jeg _må_ prøve.

Jeg har fått beskjed av legen at kolestrolen er for høy, så ,levesettet må legges om uansett. Bukfettet er farlig og må av. Der er der mine 8 kg ligger :-/ Ikke bra...

Flinke er dere som klarer det uten medisiner!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Antireductil

Har du sluttet med antidepresiva da??

Og en annen ting, er at du sier du har forsøkt mange Grete R kurer, men du går opp igjen, det gjør du med Recuctil også.... Merker du noe til bivirkningene??

Jeg hadde en veldig kvalme, uro, forstoppelse og hjertebank i 4 (fire!) uker...

Og så fungerte det nesten ikke... Gikk fortere ned med Grete Roede... Dette er et middel for de som skal ned 25-30 kg og mer, ikke 8 kg...

Anyway, Så lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spiolina

Har du sluttet med antidepresiva da??

Og en annen ting, er at du sier du har forsøkt mange Grete R kurer, men du går opp igjen, det gjør du med Recuctil også.... Merker du noe til bivirkningene??

Jeg hadde en veldig kvalme, uro, forstoppelse og hjertebank i 4 (fire!) uker...

Og så fungerte det nesten ikke... Gikk fortere ned med Grete Roede... Dette er et middel for de som skal ned 25-30 kg og mer, ikke 8 kg...

Anyway, Så lykke til!

Ja, jeg har sluttet på antidepp og det går faktisk bra. Jeg har mer energi en på lenge :-))

Jer merker ikke noe til at jeg tar Reductil, men har jo bare tatt de noen dager. Jeg tror heller ikke jeg kan fortsette særliglenge på de, koster jo flesk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har sluttet på antidepp og det går faktisk bra. Jeg har mer energi en på lenge :-))

Jer merker ikke noe til at jeg tar Reductil, men har jo bare tatt de noen dager. Jeg tror heller ikke jeg kan fortsette særliglenge på de, koster jo flesk!

Bra at det går bra med å ha sluttet på antidepresiva:)

Skal du ned 8 kg, så holder det nok med en kur på 8 uker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...