Gjest spiolina Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Ja, så er jeg i gang... Vi får se hvordan det går! 8 kg skal av min kropp og vi får se om det går på denne måten. Jeg vet det er rimelig drastisk, men jeg føler bare at jeg _må_ prøve. Jeg har fått beskjed av legen at kolestrolen er for høy, så ,levesettet må legges om uansett. Bukfettet er farlig og må av. Der er der mine 8 kg ligger :-/ Ikke bra... Flinke er dere som klarer det uten medisiner!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antireductil Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Har du sluttet med antidepresiva da?? Og en annen ting, er at du sier du har forsøkt mange Grete R kurer, men du går opp igjen, det gjør du med Recuctil også.... Merker du noe til bivirkningene?? Jeg hadde en veldig kvalme, uro, forstoppelse og hjertebank i 4 (fire!) uker... Og så fungerte det nesten ikke... Gikk fortere ned med Grete Roede... Dette er et middel for de som skal ned 25-30 kg og mer, ikke 8 kg... Anyway, Så lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spiolina Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Har du sluttet med antidepresiva da?? Og en annen ting, er at du sier du har forsøkt mange Grete R kurer, men du går opp igjen, det gjør du med Recuctil også.... Merker du noe til bivirkningene?? Jeg hadde en veldig kvalme, uro, forstoppelse og hjertebank i 4 (fire!) uker... Og så fungerte det nesten ikke... Gikk fortere ned med Grete Roede... Dette er et middel for de som skal ned 25-30 kg og mer, ikke 8 kg... Anyway, Så lykke til! Ja, jeg har sluttet på antidepp og det går faktisk bra. Jeg har mer energi en på lenge :-)) Jer merker ikke noe til at jeg tar Reductil, men har jo bare tatt de noen dager. Jeg tror heller ikke jeg kan fortsette særliglenge på de, koster jo flesk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KriH Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ja, jeg har sluttet på antidepp og det går faktisk bra. Jeg har mer energi en på lenge :-)) Jer merker ikke noe til at jeg tar Reductil, men har jo bare tatt de noen dager. Jeg tror heller ikke jeg kan fortsette særliglenge på de, koster jo flesk! Bra at det går bra med å ha sluttet på antidepresiva:) Skal du ned 8 kg, så holder det nok med en kur på 8 uker.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.