maben1365380896 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg byttet ut sukker med fruktose og la på meg 3 kg på rekordtid. Leste deretter at fruktose stimulerer kroppen til å lagre fett. Har gått over til vanlig sukker igjen og vekten er på tur ned - har tatt av ett kg på en uke uten ekstra innsats. Noen andre her med slik erfaring? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Dette høres jo helt sprøtt ut. Har jo hørt at fruktose er bedre enn sukker. Ikke minst ettersom det er søtere og du kan bruke mindre. Her i huset har vi verken gått opp eller ned etter at jeg har begynt å kjøpe det. For at du skal få en vektøkning/reduksjon som er drastisk bare p.g.a. dette (over så kort tid) må du jo spise enorme mengder????? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maben1365380896 Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Dette høres jo helt sprøtt ut. Har jo hørt at fruktose er bedre enn sukker. Ikke minst ettersom det er søtere og du kan bruke mindre. Her i huset har vi verken gått opp eller ned etter at jeg har begynt å kjøpe det. For at du skal få en vektøkning/reduksjon som er drastisk bare p.g.a. dette (over så kort tid) må du jo spise enorme mengder????? Ja, det er sprøtt! Ellers hadde jeg ikke skrevet dette. Det er ikke snakk om store mengder fruktose. Hvem greier vel det? Her er det snakk om et helt normalt kosthold som ligger godt over til den sunne siden og det lille ekstra har bestått i en liten tsk i tekoppen to ggr daglig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.