Gå til innhold

Vektøkning av fruktose?

maben1365380896

Anbefalte innlegg

maben1365380896

Jeg byttet ut sukker med fruktose og la på meg 3 kg på rekordtid. Leste deretter at fruktose stimulerer kroppen til å lagre fett. Har gått over til vanlig sukker igjen og vekten er på tur ned - har tatt av ett kg på en uke uten ekstra innsats.

Noen andre her med slik erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette høres jo helt sprøtt ut. Har jo hørt at fruktose er bedre enn sukker. Ikke minst ettersom det er søtere og du kan bruke mindre.

Her i huset har vi verken gått opp eller ned etter at jeg har begynt å kjøpe det.

For at du skal få en vektøkning/reduksjon som er drastisk bare p.g.a. dette (over så kort tid) må du jo spise enorme mengder?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maben1365380896

Dette høres jo helt sprøtt ut. Har jo hørt at fruktose er bedre enn sukker. Ikke minst ettersom det er søtere og du kan bruke mindre.

Her i huset har vi verken gått opp eller ned etter at jeg har begynt å kjøpe det.

For at du skal få en vektøkning/reduksjon som er drastisk bare p.g.a. dette (over så kort tid) må du jo spise enorme mengder?????

Ja, det er sprøtt! Ellers hadde jeg ikke skrevet dette.

Det er ikke snakk om store mengder fruktose. Hvem greier vel det? Her er det snakk om et helt normalt kosthold som ligger godt over til den sunne siden og det lille ekstra har bestått i en liten tsk i tekoppen to ggr daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...