Gjest WUB Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Tror kanskje det har klikka for meg men det hjalp etter jeg tok paracet i går. Eller var det bare noe jeg fikk for meg ? 0 Siter
Gjest Hoggormen Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har aldri opplevd noe sånt med Paracet, og jeg tror ikke det er vanlig å få den effekten av det. At tro kan flytte fjell er nok det som gjelder her 0 Siter
hidi Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Har aldri hørt at Paracet hjelper for angst, men hvis det fungerer for deg er det vel bra? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Du kunne nok like gjerne tatt en Vitaplex :-) 0 Siter
Orio Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 For å klare å svelge en pille er du nødt til å roe ned pusten i alle fall et lite øyeblikk, i hvert fall hvis du svelger den med drikke. For meg kan det noen ganger hjelpe å drikke et glass vann, det stopper hyperventileringen en stakket stund, og gir meg sjansen til å hente meg inn igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.