Gå til innhold

alle har glemt...unntatt meg...


beib

Anbefalte innlegg

jeg sitter alene med alle minnene og noe tankene..

jeg sliter noe forferdelig,men ingen kan se det på meg,ingen kan se min smerte..

litt og litt av meg forsvinner for hver dag....

jeg har ikke greid og snakke med noen om dette...

jeg vil helst glemme det,men det er med meg, dag som natt..

ingen spør lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg føler akkurat det samme .

kan man egentlig gjøre.

Jeg har mange ganger lurt på å ta livet av denne/di som har gjort det med mej.

Tenk på dej selv prat med noen for min skyld.

Jeg går til sykolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,jeg tror det...jeg har skrevet hva som skjedde i ett innlegg for en tid tilbake.

Hei! Har lest en del av innleggene dine og følte virkelig med deg. Hjalp ikke oppholdet på psykiatrisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Har lest en del av innleggene dine og følte virkelig med deg. Hjalp ikke oppholdet på psykiatrisk?

nei hjalp ikke en dritt,jeg va så mye fysisk syk at jeg ikke fikk utbytte av innleggelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei hjalp ikke en dritt,jeg va så mye fysisk syk at jeg ikke fikk utbytte av innleggelsen.

Går du til psykolog eller noe for å bearbeide alt du har vært gjennom? Jeg har tidligere alltid gått til sykepleiere, sosionomer og psykiatere som bare var opptatt av å dempe symptomene i stedenfor å ta tak i det som lå bak all dritten. Men psykologen min hjelper meg å sette ting i sammenheng slik at jeg forstår mer hvorfor jeg har det slik som jeg har det i vanskelige perioder. En innleggelse er vel kanskje ikke alltid det rette. En blir selvsagt tatt vare på og får omsorg, men samtidig er det drepende kjedlig og deprimerende å være på sykehus også... Jeg fikk helt hetta og ble enda dårligere da jeg var innlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du til psykolog eller noe for å bearbeide alt du har vært gjennom? Jeg har tidligere alltid gått til sykepleiere, sosionomer og psykiatere som bare var opptatt av å dempe symptomene i stedenfor å ta tak i det som lå bak all dritten. Men psykologen min hjelper meg å sette ting i sammenheng slik at jeg forstår mer hvorfor jeg har det slik som jeg har det i vanskelige perioder. En innleggelse er vel kanskje ikke alltid det rette. En blir selvsagt tatt vare på og får omsorg, men samtidig er det drepende kjedlig og deprimerende å være på sykehus også... Jeg fikk helt hetta og ble enda dårligere da jeg var innlagt.

nei,jeg skal ikke innlegges.jeg har pratet med legen min...så får vi se hvordan han reagerer på det....ting går til helvete.har drukket en flaske galliano og noen rus brus og bør finne sengen før det går helt ille her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei,jeg skal ikke innlegges.jeg har pratet med legen min...så får vi se hvordan han reagerer på det....ting går til helvete.har drukket en flaske galliano og noen rus brus og bør finne sengen før det går helt ille her...

Er du inne i en vond sirkel nå? Håper du greier å komme deg ut av dritten. Det beste er om du greier å holde ut uten alkohol...Men vet det er lettere sagt enn gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du inne i en vond sirkel nå? Håper du greier å komme deg ut av dritten. Det beste er om du greier å holde ut uten alkohol...Men vet det er lettere sagt enn gjort.

har tilbud om psykolog 1 gang i mnd...men det er ikke nok,så jeg ba legen henvise meg til psykriater..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tilbud om psykolog 1 gang i mnd...men det er ikke nok,så jeg ba legen henvise meg til psykriater..

Det var altfor lite. Kanskje en privat praktiserende psykolog har mer tid til overs? Det er en del av de private som også har rekvisisjonsordning, slik at du ikke trenger å slå deg konkurs. Jeg går til psykolog en gang i uken og da ofte i 2 timer i strekk. Du hadde sikkert trengt to ganger i uka, slik du har det nå. Håper det ordner seg etterhvert. Hold ut så lenge. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...