Gå til innhold

forandret av medesinene??

Anbefalte innlegg

Gjest vilværeanonym

begynte for en stund siden med cipralex og bruker nå 20mg + risperdal og sovemedesiner og angstdempende når det trengs og jeg føler meg kald. før sippet jeg av alt mulig men det gjør jeg aldri lenger selv om jeg har lyst. en annen ting jeg har tatt meg selv i er å le av ting som ikke er morsommme, tragedier osv. humøret svinger voldsomt fra å fnise og le av alt det ene øyeblikket til å bli desperat deprimert det neste, på kort tid.

husker overlegen fortalte jeg kunne bli slik i oppstartfasen, følelseskald men det er mange måneder siden jeg begynte.

svingningene mine er mer voldsommme nå den senere tiden og skremmer meg litt pluss at jeg syns fæle ting er morsomme, er ikke sånn jeg vil være.

Kan jeg gi skylda på medesinen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/248269-forandret-av-medesinene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har fått diagnosen bipolar II, og går på efexor og lamictal. Når det gjelder det å forandre seg,så merker jeg og det, men meningen er at jeg skal bli stabil og ikke ha store svingninger i psyken.

Derfor velger jeg å bruke medisinene, selv om jeg savner visse "sider"av meg som jeg hadde før.

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...