Gå til innhold

Skummelt med kjæreste

Anbefalte innlegg

Jeg er en 21 år gammel jente, som måtte ta abort da jeg var seksten. Etter det fikk jeg en sterk reaksjon, og har gått til psykolog for å få bearbeidet det som skjedde. Nå føler jeg at ting går mye bedre, men selvtilliten er kraftig redusert. Før så likte jeg å flørte med gutter, nå blir jeg livredd bare det står en ved siden av meg. Jeg tenker mye på om hvordan det blir hvis jeg skulle få en kjærste, og hvordan han ville reagere hvis jeg fortalte alt som har skjedd. Er redd jeg ikke er god nok lenger...Er det noen som kan gi meg noen gode råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/248482-skummelt-med-kj%C3%A6reste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nummer1

hvis din fremtidlige kjæreste ikke skulle godta dette er han ikke verdt d...!!!! tenk heller på hvorfor du tok dine valg som 16åring.. mener du skal være glad for dette nå.. det er sikkert HAN også!! tanken på at du ikke er god nok må du slå fra deg. Hvis ikke du klarer d synes jeg du skal ta dette opp m psykologen slik at du får bearbeidet disse følelsene også.. klem..

Gjest Ferri (login funker ikke)

Hey!

Ganske så sikker på at når du forteller ham det at det kommer til og bli en fin opplevelse og at han kommer til og acceptere deg og fortiden din.

Det er jo ikke noe du MÅ fortelle om. Men han blir sikkert veldig glad når dere er blitt godt kjent med hverandre at du delte med ham.

Sannsynligvis kommer ikke dette til og være en stor greie for ham, og ikke noe han kommer til og tenke mye på etter at du har fortalt det til ham.

Det er deg han kommer til og være glad i.

hvis din fremtidlige kjæreste ikke skulle godta dette er han ikke verdt d...!!!! tenk heller på hvorfor du tok dine valg som 16åring.. mener du skal være glad for dette nå.. det er sikkert HAN også!! tanken på at du ikke er god nok må du slå fra deg. Hvis ikke du klarer d synes jeg du skal ta dette opp m psykologen slik at du får bearbeidet disse følelsene også.. klem..

Ville bare takke så mye for oppmuntrende tilbakemeldinger. Setter stor pris på det:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...