Gå til innhold

Hvordan få opp pulsen

Gjest pullls

Anbefalte innlegg

Jobber på et treningssenter, og en av kundene sier at de sliter med å få opp pulsen (eldre dame). Hun sier hun er sliten, men pulsen ligger bare på ca 14-15 slag (10 sek).

Noen tips eller forklaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ..Dropper nicket nå...

Noen jeg kjenner hadde en hjertesykdom (noe betennelse på hjerteposen tror jeg det var) på et tidspunkt. Han ble kjempesliten av gå 150 meter, men pulsen økte ikke (og det var vel det han ble sliten av).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest vil ikke være hyggelig engang

Damen bør absolutt ta en legesjekk før hun presser seg selv ytterligere. Og du bør kanskje finne ut hvor hjertestarteren i lokalet er og hvordan den skal brukes. Sånn uansett er det kjekt å vite - kan jo tenkes noen av de andre som trener der også kan få trøbbel.

Jeg vet ikke om damen i dette tilfellet har noe farlig, men alltid når noen rapporterer ting som er uvanlige, skal man være litt ekstra forsiktige. Som du er. Bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen bør absolutt ta en legesjekk før hun presser seg selv ytterligere. Og du bør kanskje finne ut hvor hjertestarteren i lokalet er og hvordan den skal brukes. Sånn uansett er det kjekt å vite - kan jo tenkes noen av de andre som trener der også kan få trøbbel.

Jeg vet ikke om damen i dette tilfellet har noe farlig, men alltid når noen rapporterer ting som er uvanlige, skal man være litt ekstra forsiktige. Som du er. Bra!

Jo takk for svar.

Hjertestarter? Gulp, det tror jeg ikke vi har her...Er et ganske lite treningssenter.

Men jeg skal foreslå for henne at hun går og tar en sjekk med legen..Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...