Gjest pullls Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jobber på et treningssenter, og en av kundene sier at de sliter med å få opp pulsen (eldre dame). Hun sier hun er sliten, men pulsen ligger bare på ca 14-15 slag (10 sek). Noen tips eller forklaringer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ..Dropper nicket nå... Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Noen jeg kjenner hadde en hjertesykdom (noe betennelse på hjerteposen tror jeg det var) på et tidspunkt. Han ble kjempesliten av gå 150 meter, men pulsen økte ikke (og det var vel det han ble sliten av). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vil ikke være hyggelig engang Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Damen bør absolutt ta en legesjekk før hun presser seg selv ytterligere. Og du bør kanskje finne ut hvor hjertestarteren i lokalet er og hvordan den skal brukes. Sånn uansett er det kjekt å vite - kan jo tenkes noen av de andre som trener der også kan få trøbbel. Jeg vet ikke om damen i dette tilfellet har noe farlig, men alltid når noen rapporterer ting som er uvanlige, skal man være litt ekstra forsiktige. Som du er. Bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pullls Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Damen bør absolutt ta en legesjekk før hun presser seg selv ytterligere. Og du bør kanskje finne ut hvor hjertestarteren i lokalet er og hvordan den skal brukes. Sånn uansett er det kjekt å vite - kan jo tenkes noen av de andre som trener der også kan få trøbbel. Jeg vet ikke om damen i dette tilfellet har noe farlig, men alltid når noen rapporterer ting som er uvanlige, skal man være litt ekstra forsiktige. Som du er. Bra! Jo takk for svar. Hjertestarter? Gulp, det tror jeg ikke vi har her...Er et ganske lite treningssenter. Men jeg skal foreslå for henne at hun går og tar en sjekk med legen..Takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estima Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 14-15 slag pr 10 sek? det blir 15 x 6 som blir 90 slag pr min. 90 slag i min er vel ok, muligens litt i overkant, men normalt under trening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.