psyduck1365381028 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 heihå Jeg er en gutt på 21 som over lengre tid har sliti med skader, som har kommet etter styrketrening :skulder,bryst albue og kne, etterhvert har nakken blitt stiv og vondt i ryggen har og sneket seg på. Bryst og skuldersmertene har eksistert siden april ifjor, kanskje lengere. Ikke så lenge etter begynte nakken og stivne til. Dro også på meg noe dritt i albuen under sommern ifjor. Ryggsmertene er rimelig ferske. Jeg er nå hos fysioterapaut, og trener der 3 ganger i uken. Synes ikke det hjelper nevneverdig. Siden sommern ifjor har jeg vært innom homopat,fysioterapaut,akupunktur, kiropraktor, manuellterapi og nå altså fysioterapi igjen. Har også trent lett og svømt i visse perioder, uten hell. Dette begynner å tære fælt både psykisk og ikke minst fysisk(har vel gått ned drøyt 15kg i skade perioden) Er det noen muskelekspert jeg kan oppsøke, som kan angripe problemet annderledes eller noe i den duren? Og i så fall har du et navn, nummer i hedmark/oslo område og anbefale 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 -psyduck. Her er det noe som ikke rimer. Uansett hvordan du trener eller har trent skal ikke overbelastning eller skader vare så lenge og ihvertfall ikke gå tilbake med den behandlingen du beskriver. Det er vel ikke usannsynlig at det foreligger en eller annen svakhet som disponerer for disse skadene dine. Dette bør utredes hos en spesialist i fysikalsk medisin. Jeg foreslår at du f. eks. tar kontakt med NIMI, Ullevål stadion og betiller time hos en av spesialistene der. Din fastlege bør dessuten ta endel prøver av deg for å sjekke din generelle helse. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.