Gå til innhold

Dere som kan klær...

Anbefalte innlegg

Gjest litt smånervøs,
Skrevet

Jeg har en kjole, den er sort, tettsittende i litt tung strechy bomull. Dypt utringet. Meget enkel. Jeg skal bruke den sammen med støvletter i en bursdag, men den trenger og rockes opp litt. Menneskene jeg skal treffe har masse penger og sikkert fancy klær(!) Noen tips slik at jeg ikke trenger å føle meg så eh... "fattig" :)?

Ellers?

Skrevet

Sett på en stor rød blomst på skulderen.

Kjøp en fancy belte du kan ha rundt

Ha store flotte øredobber og/eller smykke

Trenger ikke nødvendigvis å være så dyrt...

Skrevet

Blomst på skulderen??

Kunne like gjerne satt på en papegøye!

*LOL*

Skrevet

Jeg ville hatt noen flotte øredobber og et belte som matcher. Og ikke noe halskjede som tar oppmerksomheten fra utringningen. Kanskje du kan låne noe av gode venninner hvis du ikke har det selv...

Heller for lite enn for mye i slike selskap....

Håper du får en kjempefin fest!

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1160423313' post='3332337]

Blomst på skulderen??

Kunne like gjerne satt på en papegøye!

*LOL*

Enig med deg!

*lol*

Gjest litt smånervøs,
Skrevet

Jeg ville hatt noen flotte øredobber og et belte som matcher. Og ikke noe halskjede som tar oppmerksomheten fra utringningen. Kanskje du kan låne noe av gode venninner hvis du ikke har det selv...

Heller for lite enn for mye i slike selskap....

Håper du får en kjempefin fest!

Belte på hoften da, eller? Er ikke det litt ut? Hadde vært deilig med et belte, for da føler jeg meg ikke så naken...

Er ikke så glad i smykker, men noe må jeg jo ha.

Gjest Ellipse
Skrevet

Belte på hoften da, eller? Er ikke det litt ut? Hadde vært deilig med et belte, for da føler jeg meg ikke så naken...

Belte skal være i midjen nå.

Rødt er in..tror jeg

Gjest litt smånervøs,
Skrevet

Belte skal være i midjen nå.

Rødt er in..tror jeg

Ja, det skal visst det. Får ta med kjolen ut og kjøpe belte.

Mye strev for å være fin nok.

Skrevet

Ikke bruk rødt og ja jeg ville hatt beltet på hoften om du ikke er veldig slank rundt midjen.

Beltet bør være i samme farge som støvlettene dine, men gjerne med pynt.

Har vært flere ganger i slike selskap, og det gjelder og ikke gjøre for mye ut av det. Husk fine øredobber, det blir prikken over i-en.

Gjest Ellipse
Skrevet

Ja, det skal visst det. Får ta med kjolen ut og kjøpe belte.

Mye strev for å være fin nok.

Ta på deg noe DU liker og som du føler deg vel i, så blir du nok så fin atte:) Det er utstrålingen som teller, vet du;)

Når det er sagt, så går det jo også an å ta med kjolen ut på et par butikker der du vet de er flinke med mote, og spørre om de har noen tips? Det er litt vanskelig her når en ikke kan se kjolen din. Håper du får det koselig ihvertfall!

Skrevet

Nei, stor rød blomst blir bare harry... Det var moderne for noen få år siden, men nå tror jeg det er "ut"...

Gjest amparro...
Skrevet

Belte som henger på hoften er ut :-/ Du burde få tak i et bredt belte som du har stramt rundt livet. Litt 80 tall. Men alt kommer jo ann på hvordan kjolen og støvlene eeeegenlig ser ut.

Men det hotteste tipset er som sagt, bredt belte rundt livet - ikke slakt, men litt stramt :-)

Gjest litt smånervøs,
Skrevet

Til alle, takk for hjelpen.

Jeg har kjøpt et fett smykke som gjorde antrekket mye kulere. Har ikke funnet noe belte, kjolen er så "ren og enkel" at det ville muligens ødelagt med belte. Føler meg fin med smykket.

Det blir nok bra ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Nei, stor rød blomst blir bare harry... Det var moderne for noen få år siden, men nå tror jeg det er "ut"...

Ja, ja, ikke vet jeg :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...