Gjest jeppsk Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 jeg trener 3 ganger i uka. bruker vanlig bh, og inni singletten jeg trener med er det en hvit kort sak som skal støtte opp puppene.. holder det, eller er det helt nødvendig med sportsbh?? og evt hvor lang tid går det før jeg får "stygge" resultater dersom jeg ikke bruker annen støtte enn vanlig bh under vanlig t-skjorte? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det kommer an på størrelsen på puppene dine, og hvordan du trener. Hvis du løper eller foretar lignende hoppebevegelser, må du ha sportsBH. Jeg tror du vil kjenne det selv hvis de ikke har støtte nok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeppsk Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det kommer an på størrelsen på puppene dine, og hvordan du trener. Hvis du løper eller foretar lignende hoppebevegelser, må du ha sportsBH. Jeg tror du vil kjenne det selv hvis de ikke har støtte nok. bruker B-cup.. de eneste gangene jeg løper eller går fort er til oppvarming og før uttøying. så jeg vet ikke jeg.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 bruker B-cup.. de eneste gangene jeg løper eller går fort er til oppvarming og før uttøying. så jeg vet ikke jeg.. Hvis du i det hele tatt løper, bør du investere i en god sportsBH. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.