Gå til innhold

Ari Behn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Produserer Anne Holt søppel? nå har jeg hørt det også!

Nå får du gi deg.

Jo -det gjør hun -søppel med dårlig research.

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• MsSophie

12

• Babette

11

• flisa

9

• ShitDiddelyDo

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har ikke lest boka ennå, men hvis jeg var deg ville jeg skrevet en bok selv - hvis det er så enkelt.

Ari Behn har blitt en hakkekylling av dimensjoner, men spør du meg har han til nå vist seg som en innihelvetes mye bedre forfatter enn de såkalte krimdronningene i Norge - og de selger vel hver seg 5 ganger så mange bøker som Behn.

Anne Holt og co. produserer søppel på rekke og rad, og likevel er det Ari Behn som kritiseres. Herregud.

ENIG!

Og hvet du hvem jeg fløy sammen med i hjem fra Düsseldorf i stad? Jo Nesbø! :)

*bølgen*

Skrevet

Jeg er ganske surmaga og kritisk jeg også, men jeg forsvarer Ari siden jeg synes stilen hans er litt kul. Ikke fordi han er noe å se opp til eller fordi jeg er noe i nærheten av Ari selv, men jeg har litt sansen for at han går sine egne veier så til de grader som han gjør, og ser ut til å drite i absolutt alt av alt det han får mot seg.

Hadde sansen for ham før han gikk bort og giftet seg med Martha.

Men spør du meg burde han heller holdt på Anne Kat. :)

Enig i alt du sier her :) Broren min var kamerat med lille Espen Behn -og han er samme typen - festlig, høflig, individualist. Sånne liker jeg.

Skrevet

Han er så ubeskrivelig patetisk.. Er ikke mer å si om den saken :)

Men godt om han begynner å tjene penger, da:)

HVorfor syns du han må tjene egne penger? er det ikke mandig nok å la kona forsørge seg?

Skrevet

ENIG!

Og hvet du hvem jeg fløy sammen med i hjem fra Düsseldorf i stad? Jo Nesbø! :)

*bølgen*

Ååååååå, tok du på`n? :-)

Skrevet

Enig i alt du sier her :) Broren min var kamerat med lille Espen Behn -og han er samme typen - festlig, høflig, individualist. Sånne liker jeg.

Jeg kunne godt ha pult faren. Han er mye kjekkere og mye mere mannfolk. Og med sexy Tromsødialekt.

Skrevet

Jeg har ikke lest bøkene til Ari Behn - rett og slett for de jeg trassig og ikke vil, nettopp fordi jeg ikke liker trynet pån.

Å mislike Ari Behn er selvsagt stort sett å sparke inn vidåpne dører, det er ikke noe å lure på det, men en ærlig og redelig antipati mot en så frivillig kjendis må man da få nære? Eller?

Åffer er det jantete av meg å mislike den pretensiøse lille homoen?

Er det enkelte kjendiser jeg kan mislike? Eller er det jantete å mislike kjendiser what so ever? ;-)

Det er helt naturlig og mennekelig å mislike Ari Behn! Så det så! ;-P

Takk!

Skrevet

Ååååååå, tok du på`n? :-)

Jeg holdt meg i nærheten, for å si det sånn :) hehe, han skrev på en laptop på flyet. Fikk meg ikke til å ta bilde av han heller -enda vi var over 3 timer forsinket -så han satt jo der ved gaten også - leeeeenge -sammen med oss *GLIZER*

Skrevet

Jeg kunne godt ha pult faren. Han er mye kjekkere og mye mere mannfolk. Og med sexy Tromsødialekt.

Jeg er HELT enig med deg - han er kjekk - men jeg trenger ikke å pule'n da :)

Skrevet

Jeg holdt meg i nærheten, for å si det sånn :) hehe, han skrev på en laptop på flyet. Fikk meg ikke til å ta bilde av han heller -enda vi var over 3 timer forsinket -så han satt jo der ved gaten også - leeeeenge -sammen med oss *GLIZER*

Jeg hadde satt meg på fanget hans jeg, røska vekk lap-topen og dumpet ned.

Helt sant...

(eller, jeg hadde vel gjort som deg, sittet i nærheten og drømt om det*s*)

Skrevet

Takk!

Synes du Howard, eks-rugbyspiller og eks-dyrlegemann er sexy? Sånn oss skallede menn-fetisjere i mellom. Altså han som bodde sammen med Trude Mostue.

Skrevet

Jeg er HELT enig med deg - han er kjekk - men jeg trenger ikke å pule'n da :)

Det er så, men jeg hadde ikke nekta. Gud, tenk om han leser dette, så spennende.

Skrevet

Helt sant...

Han er bitte-bitte-liten - og jeg hadde jo knust fyren! hehe

Skrevet

Helt sant...

Sikler du etter Ari Behn, skjøge?

Skrevet

Synes du Howard, eks-rugbyspiller og eks-dyrlegemann er sexy? Sånn oss skallede menn-fetisjere i mellom. Altså han som bodde sammen med Trude Mostue.

Nei, han er faktisk_for_STOR, og heller til å se litt enkel ut.....

Skrevet

Nei, han er faktisk_for_STOR, og heller til å se litt enkel ut.....

OK. Nei, jeg trodde ikke du tente på alle skallede. Men jeg synes han ser litt tøff ut, samtidig som det er noe ved ham som sier meg at han ikke er så enkel å leve med.

Du vil heller ha dukkemannen Ari Behn?

Skrevet

Sikler du etter Ari Behn, skjøge?

Ikke Ari da for fanden, Jo Nesbø.

Skrevet

Jeg har ikke lest bøkene til Ari Behn - rett og slett for de jeg trassig og ikke vil, nettopp fordi jeg ikke liker trynet pån.

Å mislike Ari Behn er selvsagt stort sett å sparke inn vidåpne dører, det er ikke noe å lure på det, men en ærlig og redelig antipati mot en så frivillig kjendis må man da få nære? Eller?

Åffer er det jantete av meg å mislike den pretensiøse lille homoen?

Er det enkelte kjendiser jeg kan mislike? Eller er det jantete å mislike kjendiser what so ever? ;-)

Det er helt naturlig og mennekelig å mislike Ari Behn! Så det så! ;-P

"Den pretensiøse lille homoen..."

Hehe! :-D

Skrevet

Ikke Ari da for fanden, Jo Nesbø.

Da er jeg med. Ja, han er så avgjort tagbar. Høyst tagbar. Jeg tar faren til Ari, det må være et alderstegn.

Men det finnes ungsauer som er noe også. Ser du på Grey's Anatomy? Han turnuskandidaten Alex er bare RÅSEXY.

Skrevet

Da er jeg med. Ja, han er så avgjort tagbar. Høyst tagbar. Jeg tar faren til Ari, det må være et alderstegn.

Men det finnes ungsauer som er noe også. Ser du på Grey's Anatomy? Han turnuskandidaten Alex er bare RÅSEXY.

Selvfølgelig ser jeg på Greys, og hadde gladelig spist hvertfall tre av de....og hadde jeg vært lesbe, så hadde jeg vel spist tre til...:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...