Gå til innhold

Har de ansatte i butikken lov til å sjekke kundenes vesker/sekker?

Anbefalte innlegg

Gjest jeg som jobber på hm
Skrevet

tøfft!

jeg jobber på hm og dette hørtes veldig rart ut for meg..

Vi har ikke lov å be kundene henge ting tilbake, men om jeg står i prøverommet og kundene spør om de må ta med seg tingene ut igjen sier jeg " hvis du ikke har tenkt til å henge det på plass tar jeg det her"..

Det er bedre å samle det inn i prøverommet eller på et eller annet stativ enn å finne en topp inneimellom noen bukser på slutten av dagen når man rydder...

Til det andre, ja vi har lov til å se i veskene til folk om vi mistenker noe, men som regel har vi ikke tid til det, så da tilkaller vi heller securitas....

Skrevet

jeg jobber på hm og dette hørtes veldig rart ut for meg..

Vi har ikke lov å be kundene henge ting tilbake, men om jeg står i prøverommet og kundene spør om de må ta med seg tingene ut igjen sier jeg " hvis du ikke har tenkt til å henge det på plass tar jeg det her"..

Det er bedre å samle det inn i prøverommet eller på et eller annet stativ enn å finne en topp inneimellom noen bukser på slutten av dagen når man rydder...

Til det andre, ja vi har lov til å se i veskene til folk om vi mistenker noe, men som regel har vi ikke tid til det, så da tilkaller vi heller securitas....

eh..det tar vel lenger tid å tilkalle securitas enn å titte ned i veska???

Gjest sjokolett
Skrevet

eh..det tar vel lenger tid å tilkalle securitas enn å titte ned i veska???

neida, de kommer ganske så fort, men vanligvis ser vi selv... hvis ikke kunden har noe imot det =)

Skrevet

neida, de kommer ganske så fort, men vanligvis ser vi selv... hvis ikke kunden har noe imot det =)

" men som regel har vi ikke tid til det, så da tilkaller vi heller securitas....

- jeg som jobber på hm "

ombestemt deg? :-)

Gjest sjokolett
Skrevet

" men som regel har vi ikke tid til det, så da tilkaller vi heller securitas....

- jeg som jobber på hm "

ombestemt deg? :-)

hehe... Har vesken din blitt sjekket på hm i det siste eller? =)

Skrevet

hehe... Har vesken din blitt sjekket på hm i det siste eller? =)

nei, det var den ene gangen jeg fortalte om oppi her ???

Jeg regner med du og den første som svarte ikke er den samme da, og at der du jobber titter dere som regel i veska selv, mens der hun andre jobber, kaller de på securitas, for de er raskere. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...