Gå til innhold

yogurt og frukt?

kanarifuglen

Anbefalte innlegg

Jeg så at forumet for spiseforstyrrelser var lagt ned,men det har jo noe med dette å gjøre.

jeg har en venninne som har en historie med spiseforstyrrelser.Jeg er så bekymret for henne.Hun begynte å gå opp i vekt igjen og så veldig bra ut for et år siden,etter jeg tok det opp med henne og stilte opp så godt jeg kunne.

Har bodd i utlandet en tid å får ikke sett henne så mye..Når jeg var hjemme sist så jeg at hun er tilbake til det "gamle jeg" og jeg vet ikk eha jeg skal gjøre.Hun sier at hun spiser,og det ser jeg hun gjør.Men kun yogurt og frukt,får hun riktig ernæring av dette?Kan du hjelpe meg å komme med noen forslag til mat hun kan spise som hun kan si seg enig i?

hilsen veldig fortvilet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...