Gå til innhold

Er det greit at gjester tar sjøl?

Anbefalte innlegg

Skrevet

LAGUNA!

Nå er jeg temmelig sikker på at du er den jeg tror du er, nemlig den supre venninna mi :) Akkurat fått internett og er strålende fornøyd med det. Var veldig koselig å drikke øl med deg sist jeg var i byen før jeg løp for å gjøre intervjuet med Arthur Brown. Sånn, nå vet du hvem jeg er også. He he.

Forresten kjenner vi noen slampete mennesker (selv om jeg også er glad i dem :)). Du er i tillegg verdens beste og mest gjestfrie vertinne. Håper alt er bra med deg! Får besøk hver øyeblikk, så jeg forsvinner vel fra nettet nå.

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

16

• Dorthe

10

• morsan

5

• serendipity

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er ikke ok at de går i skapene her selv nei. Så lenge de spør først så skal de få mat om de vil ha det, men å ta slik er ikke greit.

laguna1365380434
Skrevet

LAGUNA!

Nå er jeg temmelig sikker på at du er den jeg tror du er, nemlig den supre venninna mi :) Akkurat fått internett og er strålende fornøyd med det. Var veldig koselig å drikke øl med deg sist jeg var i byen før jeg løp for å gjøre intervjuet med Arthur Brown. Sånn, nå vet du hvem jeg er også. He he.

Forresten kjenner vi noen slampete mennesker (selv om jeg også er glad i dem :)). Du er i tillegg verdens beste og mest gjestfrie vertinne. Håper alt er bra med deg! Får besøk hver øyeblikk, så jeg forsvinner vel fra nettet nå.

Oi! Hei du! Takk for sist!

*skikkelig avslørt som internettslarver* ;-P

Håper alt er bra med deg!

:-)

Skrevet

"Synes dere det er OK at gjester går i skapet selv?"

Definitivt NEI!

Alt som er satt fram er til å spises opp, men det som fortsatt er i skapet har JEG råderett over.

Pussige de er enkelte av vennene dine, altså.

Skrevet

"Synes dere det er OK at gjester går i skapet selv?"

Nei, med unntak av moren min som kan bo hos oss flere dager i strekk.

"Jeg liker å sette frem. Eller at folk sier fra at de finner seg noe. Er det kjipt av meg?"

Jeg er som deg, med unntak for den før nevnte moren! ;-)

Skrevet

Nei, de må spørre de også, men det er helt ok at de snoker etter noe de har lyst på.

Neida,, jeg forsyner meg hos mams og paps uten å spørre. Og det må gjerne poden gjøre hjemme når det blir aktuelt også ;-)

Skrevet

Puh, døttre er ikke i noen særstilling, nei. Det er ikke kult å skulle på byen og så oppdage at dattera mi har stukket av med det jeg hadde tenkt å ha på meg ;o(

;-) Jeg husker faren min sa med et skjevt smil da moren vår fortvilte over tenåringenes bruk av hennes klær: "ja , ja, jeg synes ikke det er lenge siden dere syntes det var mest stas å låne mine sko!"

VI syntes jo selvsagt det var dødslenge siden...;-)

Skrevet

Neida,, jeg forsyner meg hos mams og paps uten å spørre. Og det må gjerne poden gjøre hjemme når det blir aktuelt også ;-)

Men tenk om de får gjester seinere og har tenkt å servere det du har spist opp. Eller tenk om de ikke har penger til å kjøpe nytt heller.

Jeg vil nok ha full oversikt over om det er brus i skapet eller om eplekaka er spist opp.

Jeg hadde blitt skikkelig forbannet om dattera mi hadde drukket opp brusen min, da hadde jeg nok ringt og bedt henne komme med en ny på rappen.

Skrevet

Men tenk om de får gjester seinere og har tenkt å servere det du har spist opp. Eller tenk om de ikke har penger til å kjøpe nytt heller.

Jeg vil nok ha full oversikt over om det er brus i skapet eller om eplekaka er spist opp.

Jeg hadde blitt skikkelig forbannet om dattera mi hadde drukket opp brusen min, da hadde jeg nok ringt og bedt henne komme med en ny på rappen.

Det er vel litt forskjell avhengig av om man er en som "stikker innom" eller om man er "på besøk".

Moren min bor så langt unna, at det aldri er aktuelt med uanmeldte besøk. Da er vi jo litt "gjester" men samtidig såpass husvarme at vi ikke bare sitter og venter på servering! :-)

Skrevet

;-) Jeg husker faren min sa med et skjevt smil da moren vår fortvilte over tenåringenes bruk av hennes klær: "ja , ja, jeg synes ikke det er lenge siden dere syntes det var mest stas å låne mine sko!"

VI syntes jo selvsagt det var dødslenge siden...;-)

Det er rart hvordan tidsperspektive forandrer seg.

Men jeg synes det er lenge siden eldstemann var liten, han er 24. Det som er merkelig er hvor gammal jeg har blitt :o(

Skrevet

Det er rart hvordan tidsperspektive forandrer seg.

Men jeg synes det er lenge siden eldstemann var liten, han er 24. Det som er merkelig er hvor gammal jeg har blitt :o(

Ja, jeg merker godt hvor fort åra går jeg også, selv om jeg har adskillig yngre barn.

Skrevet

Det er vel litt forskjell avhengig av om man er en som "stikker innom" eller om man er "på besøk".

Moren min bor så langt unna, at det aldri er aktuelt med uanmeldte besøk. Da er vi jo litt "gjester" men samtidig såpass husvarme at vi ikke bare sitter og venter på servering! :-)

Dattera mi bor ti minutters gange unna så hun bare stikker innom. Har aldri tid til å avtale noe. Hun er busy hele tida :o)

Skrevet

Ja, jeg merker godt hvor fort åra går jeg også, selv om jeg har adskillig yngre barn.

Det merkeligste er å se på mora mi. Jeg husker henne egentlig som ganske ung og pen og når jeg ser henne nå så tenker jeg på hvor kort livet egentlig er. Det er nesten enda verre enn å se på ungene som vokser.

Skrevet

Det merkeligste er å se på mora mi. Jeg husker henne egentlig som ganske ung og pen og når jeg ser henne nå så tenker jeg på hvor kort livet egentlig er. Det er nesten enda verre enn å se på ungene som vokser.

Uff ikke snakk!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vennene dine minner mer og mer om karakterer i Seinfeld. :)

Skrevet

Uff ikke snakk!

Man burde leve ut hver eneste dag men det er ikke alltid like lett. Jeg blir deppa fordi jeg ikke klarer men så er jeg av det rastløse slaget da.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Nei, jeg syns ikke du er smålig i det heletatt.

Gjest Flystripa
Skrevet

Disse vennene dine er noe for seg sjøl ;P

De har jo ikke folkeskikk i det hele tatt. Er de sånn overalt, eller bare hjemme hos deg?

Skrevet

Vel... mine foreldre har mer enn nok penger til å kjøpe ny brus, eller hva det enn måtte være. En kake som stod ferdig og som ingen hadde rørt, ville jeg aldri "forgrepet" meg på . Såpass har jeg da oppi huet.. Jeg "ser" jo hva som er ok å ta og ikke... Og hadde jeg drukket opp brusen, ja så hadde de drukket vann ;-)

Skrevet

Vel... mine foreldre har mer enn nok penger til å kjøpe ny brus, eller hva det enn måtte være. En kake som stod ferdig og som ingen hadde rørt, ville jeg aldri "forgrepet" meg på . Såpass har jeg da oppi huet.. Jeg "ser" jo hva som er ok å ta og ikke... Og hadde jeg drukket opp brusen, ja så hadde de drukket vann ;-)

Jeg er sær på brusen min og det er kortere for dattera mi å gå på butikken enn det er for meg så jeg hadde blitt dritsinna :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...