Gå til innhold

Er det greit at gjester tar sjøl?

Anbefalte innlegg

Gjest girasol
Skrevet

Synes det er veldig ok at de jeg har på besøk tar seg til rette selv, så jeg slipper å måtte stå på pinne og undeholde dem :) Men jeg hadde ikke satt pris på at de bare luska rundt i fryser og kjølekspa og andre skap uten å si fra, da er det greit at de sier f.eks."å de så gode ut, jeg tar meg en jeg, hvis det er greit?", e.l. :) Sånn er jeg nemlig sjøl når jeg er hos gode venner.

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

16

• Dorthe

10

• morsan

5

• serendipity

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er sær på brusen min og det er kortere for dattera mi å gå på butikken enn det er for meg så jeg hadde blitt dritsinna :o)

He he..Men det er hun sikkert klar over, så da gjør hun ikke det ;-)

Skrevet

He he..Men det er hun sikkert klar over, så da gjør hun ikke det ;-)

Jada, hun er det og spør alltid.

Skrevet

Jeg har full forståelse for at dette er irriterende, hadde likt det veldig dårlig selv.

Skrevet

oooohh. Ikke noe galt med deg, bare sjokka over gjestene dine.

laguna1365380434
Skrevet

Greit å få fastslått at grettenhet er normalt her, og at de er litt for husvarme og rare!

Takk!

:-)

Skrevet

Unnskyld at jeg sier det Laguna, men til syvende og sist er du ofte skyld i det du klager på her inne selv.

Det har noe med hvordan du er, du er ganske raus og det vet dine venner. Det igjen fører til at de ikke føler at det er noen grenser og tar seg alfor mye til rette.

Jeg sier ikke at det er galt at du er raus, det er jo selvsagt svært bra, men du er nok ikke så flink til å sette grensene så andre vet hvor de går.

En annen ting er at du må omgi deg med mange venner som slettes ikke er voksne, i alle fall ikke å hode, selv om de er det i alder.

Jeg tror ikke at jeg noen gang har hørt om så mye rart du opplever. Voksne folk oppfører seg ikke slik.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...