Gå til innhold

Tung pust

frd

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en gutt på 24 år som den siste tiden har følt at jeg har problemer med å trekke pusten skikkelig til tider. Problemet kommer og går, noen dager merker jeg ingenting, menst andre dager kan det være ved nesten hele dagen.Det virker på en måte som det blir tett i halsen, kan merke det i svelget og virker det som - det blir tyngre å dra inn pusten - men jeg føler ikke for å hoste. Jeg kjenner og veldig godt at jeg puster. Opplever og til tider at nesen kan bli tett uten at det er mye snørr i den.Har og hatt litt bihule smerter i pannen ovenfor høyre øye. Jeg blir og veldig støl i ryggen.

Var med lege en gang, men da hadde jeg ingen av plagene akkurat da. Hun lyttet på meg og sa at alt hørtes bra ut.Men hun tok ingen prøver. Uten at jeg vet så mye selv tror jeg kanskje, etter å ha lest en del her, at det kan være allergi, eller astma? Jeg røyker og vannpipe til tider, og noen sa til meg at jeg kanskje hadde fått sopp i lungene?

Er litt aventende med å gå til lege ettersom jeg røyker hasj til tider, og ser for meg at det kan bli litt flaut å snakke om - samt jeg ikke er så gira på at det skal stå i journalen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...