witt Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hvordan merker man i det daglige at man f.eks. får for lite proteiner i kroppen? Trener 4 ganger x 1,5 timer i uken med varierende intensitet, er mann i 40 årene og som legen sier, frisk og rask. Bruker ingen form for kosttilskudd men spiser etter min mening sund og god mat, dog ikke rødt kjøtt men mye fugl og fisk. Jeg føler innimellom at jeg går "tom" både når jeg trener og i det daglige virke. Bør jeg vurdere noen form for kosttilskudd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Får du i deg nok karbohydrater? Det er ofte det man merker når man "går tom", selv om både proteiner og fett er energi. Proteintilskudd trenger du ikke med mindre du faktisk trener for å bygge muskelmasse utover vanlig god muskelform. Så lenge du spiser fugl og fisk, og bra med fiber og karbohydrater, så holder det for de fleste. Spis ca. dobbelt så mye grønnsaker som kjøtt til middag - det er de beste karbohydratene. "......................................" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.