Gå til innhold

Produkter ved hudproblemer: Exposed vs. Proactive

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd Proactive, produkter man bruker ved hudproblemer, som de selger på TV Shop?

Noen som har prøvd Exposed-serien? Link: http://www.exposedskincare.com/cgi-bin/category.cgi?category=basica

Jeg vurderer å prøve Exposed, da den har flere kryss på skalaen enn Proactive, i følge denne linken: http://acne-review.com/acne.html?gclid=CKao4Of5-ocCFRJgUgodwSU3Hg

Skal prøve et av disse produktene, da ingenting annet ser ut til å funke på den dumme huden min for tiden.

Skrevet

Har ikke helt troen på merker som utelukkende selges på TV. Er det et godt produkt selger man vel bedre ved å knytte seg til salonger... Hvilke hudproblemer har du?

MD formulation er bra for problemhud.

Skrevet

Har ikke helt troen på merker som utelukkende selges på TV. Er det et godt produkt selger man vel bedre ved å knytte seg til salonger... Hvilke hudproblemer har du?

MD formulation er bra for problemhud.

Akkurat nå har jeg endel problemer med tørr\fet hud med urenheter og irritasjoner, særlig nå på vinteren er dette veldig vondt.

Exposed selges vel ikke på TV, der har jeg bare sett Proactive.

Skrevet

Akkurat nå har jeg endel problemer med tørr\fet hud med urenheter og irritasjoner, særlig nå på vinteren er dette veldig vondt.

Exposed selges vel ikke på TV, der har jeg bare sett Proactive.

Åja, trodde alt var fra TV. Vet desverre ikke noe om disse produktene, men kan anbefale MD som sagt.

Skrevet

Åja, trodde alt var fra TV. Vet desverre ikke noe om disse produktene, men kan anbefale MD som sagt.

Ok, takk for tipset :-)

Skrevet

MD formulations som Idefix foreslår er veldig bra produkter (bruker en del av det selv) men det er ikke noe for deg hvis du har akne.

Exposed har jeg ikke hørt om men proactive er veldig bra. Jeg har en kusine som slet virkelig med dårlig hud, og har blitt såååå fin etter å ha brukt disse produktene. Jeg anbefalte det derfor til en bekjent som også har blitt helt fin i huden nå. Men du bør bestille proactive fra usa og ikke fra tv-shop fordi den på tv-shop er noe helt annet, den inneholder tea tree oil istedet for bezoyl peroxid, og tea tree oil funker ikke på langt nært så bra.

Skrevet

MD formulations som Idefix foreslår er veldig bra produkter (bruker en del av det selv) men det er ikke noe for deg hvis du har akne.

Exposed har jeg ikke hørt om men proactive er veldig bra. Jeg har en kusine som slet virkelig med dårlig hud, og har blitt såååå fin etter å ha brukt disse produktene. Jeg anbefalte det derfor til en bekjent som også har blitt helt fin i huden nå. Men du bør bestille proactive fra usa og ikke fra tv-shop fordi den på tv-shop er noe helt annet, den inneholder tea tree oil istedet for bezoyl peroxid, og tea tree oil funker ikke på langt nært så bra.

Dersom det bare er Benzoylperoksid som er virkestoffet kan man vel heller gå på apoteket i norge og shoppe Basiron?

Skrevet

Dersom det bare er Benzoylperoksid som er virkestoffet kan man vel heller gå på apoteket i norge og shoppe Basiron?

de jeg kjenner som har brukt basiron er ikke særlig fornøyde. Prøvde det litt jeg også da jeg var i 15års alderen og synes ikke det funket. Dessuten er jo proactive en hel serie.

Skrevet

Er det kun urenheter eller ømfintlig hud som er hovedproblemet?

A-derma sine hudpleieprodukter er ment for de som ikke tåler vanlige hudpleieprodukter så bra. De har også spesialisert seg på kremer for atopisk hud (grønn Exomega) og for hud som sprekker (blå serie).

Exomegakremene er et must for meg iallefall. Nå som jeg har funnet fram til dem bytter jeg aldri.

Skrevet

Takk for tipset :-)

Skrevet

de jeg kjenner som har brukt basiron er ikke særlig fornøyde. Prøvde det litt jeg også da jeg var i 15års alderen og synes ikke det funket. Dessuten er jo proactive en hel serie.

Du får telle meg med som fornøyd da, har ikke hatt en eneste vond eller "moden" kvise etter at jeg begynte med den :)

Skrevet

Du får telle meg med som fornøyd da, har ikke hatt en eneste vond eller "moden" kvise etter at jeg begynte med den :)

Ok :)

Skrevet

Hva var du fornøyd med? Proactive?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...