Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå gidder de ikke gjøre drittjobben selv en gang:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=134232

Egentlig burde jeg hviske siden dette iflg Prozak ikke foregår, men det gidder jeg ikke. Det er rett og slett for alvorlig til å feies under "nå må vi være snille med dem" teppet.

Skjer det i Sverige, så skjer det/kommer det hit også.

Hvorfor er det ingen ballonggutter?

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

25

• nick

21

• Goliath

8

Mest aktive i denne tråden

Gjest Er ikke rasist nei
Skrevet

De blir kanskje bedre om vi godsnakker med dem, og viser at vi bryr oss om dem.......

Eller vi kanskje skal gjøre det så enkelt som å slutte å dikke under dem, og slå hardt mot hardt...

Blir bare så provosert over de folka som gjør sånt at jeg har ikke ord for det. Provoserer meg nesten like mye at folk kan lukke øynene og si man ikke skal skjere alle under en kniv. Dette skjer enkelt å greit ikke i norge eller sverige av andre enn muslimer...

Skrevet

Noen overraskelse er det vel ikke?

Men samtidig er det ikke lite merkelig at dette gjøres (drap på kvinner) fordi man har mistet æren og respekten.

Og den skal gjenskapes ved å presse damer/jenter til å begå selvmord???

Forstå det den som kan - men en slik (u)kultur må være noe av det feigeste og verste som finnes......

Skrevet

De blir kanskje bedre om vi godsnakker med dem, og viser at vi bryr oss om dem.......

Eller vi kanskje skal gjøre det så enkelt som å slutte å dikke under dem, og slå hardt mot hardt...

Blir bare så provosert over de folka som gjør sånt at jeg har ikke ord for det. Provoserer meg nesten like mye at folk kan lukke øynene og si man ikke skal skjere alle under en kniv. Dette skjer enkelt å greit ikke i norge eller sverige av andre enn muslimer...

Vi kan begynne med å avvise fingeravtrykksløse somaliere, deretter returnere de som ikke trenger beskyttelse;

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/10/16/479857.html

Skrevet

Noen overraskelse er det vel ikke?

Men samtidig er det ikke lite merkelig at dette gjøres (drap på kvinner) fordi man har mistet æren og respekten.

Og den skal gjenskapes ved å presse damer/jenter til å begå selvmord???

Forstå det den som kan - men en slik (u)kultur må være noe av det feigeste og verste som finnes......

De har fikset det bra, muslimske menn kan uten konsekvens harve over lettlurte norske damer (horer iflg muslimer flest), mens de muslimske damene skal springe å henge seg bare de nyser i feil retning.

Det er sånn som deg og meg som er dumme. Vi har ikke kontroll på kvinnfolka våre.

Gjest Elextra
Skrevet

Kan virke som de er inspirert av Nobelprisvinneren Pamuks bok: "Snø"!?

Gjest Er ikke rasist nei
Skrevet

Vi kan begynne med å avvise fingeravtrykksløse somaliere, deretter returnere de som ikke trenger beskyttelse;

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/10/16/479857.html

Ja, det ville vært en bra start, men desverre kan vi ikke slutte der....

Det ideelle ville nok vært å slippe inn bare kvinner, men det ville sannsynligvis utløst krig.

Gjest Aviaana
Skrevet

Men ved å bruke denne metoden blir det vel vanskeligere å kvitte seg med flere døtre på en gang. Høres jo mistenkelig ut at begge døtrene tar selvmord på en gang?.

Brukes samme metoden til å kvitte seg med koner som er blitt for vestlige også?.

Kom til å tenke på naboene våres i oppveksten.. Moren i familien døde plutselig uventet, forsto aldri hvorfor hun døde ung og frisk som hun var. Tenk om hun i virkeligheten ble drept?.

Skrevet

nick - kan du vennligst presisere hvor jeg, på noen måte eller i noe tilfelle, har sagt at æresdrap ikke forekommer?

Gidder du?

"........................................."

Skrevet

nick - kan du vennligst presisere hvor jeg, på noen måte eller i noe tilfelle, har sagt at æresdrap ikke forekommer?

Gidder du?

Selvfølgelig gidder jeg, jeg er da ikke ufin.

Du sier det ikke rett ut, men du gjør ditt til å latterliggjøre fenomenet. Sånn sett sår du tvil om det hele.

Sitat;

*Hviske* "Vet du hva jeg har hørt? At pakistanere spiser sine egne spedbarn. Og så æresdreper de hverandre, men de later som om det er ulykker og sinnsykdom!"

"......................................."

Sitat slutt.

Skrevet

Du sier det ikke rett ut, men du gjør ditt til å latterliggjøre fenomenet. Sånn sett sår du tvil om det hele.

Sitat;

*Hviske* "Vet du hva jeg har hørt? At pakistanere spiser sine egne spedbarn. Og så æresdreper de hverandre, men de later som om det er ulykker og sinnsykdom!"

Sitat slutt.

he-he....touche:-)

Skrevet

Sitat;

Sitat slutt.

Hehe..Vi venter på en hysterisk, skrikende , utskjellende tirade av "oppklaring".

Skrevet

Sitat;

Sitat slutt.

Det er direkte jug å forsøke å bruke noe sånt som grunnlag for å påstå at jeg eller andre på noe som helst tidspunkt har nektet på at æresdrap forekommer. Har du i det hele tatt _lest_ noe av det bl.a jeg og SDD skrev i disse trådene? Ta gjerne frem ting jeg har sagt i en relevant kontekst, men vær vennlig å ikke jug.

Det jeg reagerer på - og latterliggjør, på grunn av at det er så gjennomført uintelligent at det ikke fortjener respekt - er bastante konklusjoner om æresdrap i et tilfelle hvor det som finnes av opplysninger og fakta tyder på noe annet. Og at de som nekter å konkludere uten noe som helst faktagrunnlag er "naive". Mange av de som roper har sannsynligvis knappt _sett_ en pakistaner (noe som er imponerende her til lands...) - og vi som har kjent alle slags etnisiteter hele livet, og vokst opp blant dem, er "naive"? Synes du ikke det blir litt dumt å si noe sånt?

Og når Amber her presterer å komme med påstanden om at jeg og/eller andre har kalt henne eller andre for rasister når jeg og andre (bl.a SDD) har kritisert deres bastante påstander som de ikke har belegg for - så er idiotiet fullkomment. Det er så gjennomført barnslig at det er vanskelig å beskrive. Nøyaktig like idiotisk som morsk og grip(p) når de hyler om at du er jødehater når du kritiserer israel.

Og du, som liker å fremstå som en voksen og reflektert person, presterer å hevde at jeg har sagt at æresdrap ikke forekommer? DET er drøyt, nick.

Æresdrap forekommer. Også her i Norge. Men det er veldig, veldig sjeldent her - på tross av keinsteins mildt sagt drøye påstander om at brorparten av pakistanere i Norge støtter dette i skjul. I pakistan har Amnesty tall som ligger på rundt 500 æresdrap i året, mens diverse kristne organisasjoner har tall som ligger i størrelsesordenen flere tusen. Ingen har noensinne nektet på noe slik.

Hvis du hadde kunnet svare at "jo, greit, du har ikke påstått det jeg hevder at du har påstått", så hadde det vært greit. Men det gjør du selvfølgelig ikke.

Skrevet

he-he....touche:-)

Hvordan i _all verden_ får du det til å bli "touché"? Hvilket ord i den setningen påstår noe sånt? Er det mulig å ha så dårlig språk?

"........................................"

Skrevet

Sitat;

Sitat slutt.

I tilfelle du drar morsk-trikset, så skal jeg svare kort og enkelt:

"*Hviske* "Vet du hva jeg har hørt? At pakistanere spiser sine egne spedbarn. Og så æresdreper de hverandre, men de later som om det er ulykker og sinnsykdom!""

Nøyaktig hva, i den ironiske uttalelsen, ligger i _nærheten_ av å hevde at æresdrap ikke forekommer?

Skrevet

Hehe..Vi venter på en hysterisk, skrikende , utskjellende tirade av "oppklaring".

Den kom som "bestillt"....he-he...

Skrevet

Hvordan i _all verden_ får du det til å bli "touché"? Hvilket ord i den setningen påstår noe sånt? Er det mulig å ha så dårlig språk?

"Er det mulig å ha så dårlig språk?"

he-he....ro deg ned nå prozak. Du forstår godt hva jeg mente, og hvorfor.

At du mener at nick ikke kan stå inne for sin påstand, og at han ikke har vektlagt ironien i dine tidligere innlegg, er noe helt annet.

Men du tar jo selv alt som helt åpenbart er skrevet ironisk eller sterkt overdrevet for "god fisk" - og bruker det for alt hva det er verdt når andre har skrevet noe slikt.

Så hvorfor du blir så til de grader hårsår når andre gjør mot deg det som du gjør mot andre, er noe som nok overrasker de fleste av oss en smule....:-)

Skrevet

Den kom som "bestillt"....he-he...

Ah...heh-heh...så du har begynt å la være å svare når du ikke har noe å komme med? Helt i tråd med resten av firkløveret :-)

Skrevet

"Er det mulig å ha så dårlig språk?"

he-he....ro deg ned nå prozak. Du forstår godt hva jeg mente, og hvorfor.

At du mener at nick ikke kan stå inne for sin påstand, og at han ikke har vektlagt ironien i dine tidligere innlegg, er noe helt annet.

Men du tar jo selv alt som helt åpenbart er skrevet ironisk eller sterkt overdrevet for "god fisk" - og bruker det for alt hva det er verdt når andre har skrevet noe slikt.

Så hvorfor du blir så til de grader hårsår når andre gjør mot deg det som du gjør mot andre, er noe som nok overrasker de fleste av oss en smule....:-)

Ikke sammenliknbart, og du hopper helt over det som er saken her.

Om jeg mente det sitatet ironisk eller ikke er 100% irrelevant, all den tid det ikke sier noe om eksistensen av æresdrap (som ingen noensinne benekter). Hvorfor forsøke å vri det til noe som er noe helt annet?

Det blir som om jeg skulle påstå at du var medlem av KKK, fordi du kritiserer den rødgrønne regjeringens innvandringspolitikk. Altså, totalt ut av det blå mht. koblinger. Men all den tid du forsvarer bruk av "jødehater" om alle som er uenig med israel, så er jeg ikke overrasket.

Skrevet

Ah...heh-heh...så du har begynt å la være å svare når du ikke har noe å komme med? Helt i tråd med resten av firkløveret :-)

jeg svarer deg alltid jeg Prozak - bare la meg få tid først.

Men det er jo du som helt har sluttet å svare meg, så nok en gang slenger du med leppa vedrørende noe du selv har for vane å gjøre med/mot andre....he-he...

Forutsigbarheten er i hvert fall helt som vanlig.....:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...