Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei.

Æresdrap er altså en ekstrem mening?

Er dette en ny vri på at du ikke mener det du mener, eller at du mener det du ikke mener?

Kan du begynne innleggene dine med f.eks YYYYYYYYYYYYYYYYYYYY når du mener det du sier, og NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN når du ikke mener det? Og YNYNYNYNYNYNYNYNYNYNYN når du ikke helt vet hvor du har deg selv?

På forhånd takk!

Jeg skjønner ikke a)Hvorfor du fortsetter å holde liv i denne tråden, og b)Hvordan det er umulig å påstå/mene det du gjør. Men, for å være helt seriøs og holde meg til saken som du av en eller annen grunn har startet:

Hvis du (eller noen andre) går rundt og ser æresdrap rundt hvert hushjørne, påstår at hver andre pakistaner støtter æresdrap, hver fjerde begår det etc. (satt på spissen - du skjønner det?), så er dette ekstreme påstånder og holdninger. Hvis jeg da harsellerer med det, og sier "Pass deg for æresdrapene, nick! De er overalt! Spiser barna sine gjør de også!", så er det vel ganske åpenbart at jeg ved det kun gjør narr av din "ekstremisme" (på dette området) og dine overdrevne holdninger og trang til å forhåndsdømme? Og samtidig er det vel åpenbart at jeg, ved å gjøre narr av din direkte barnslige og latterlig tabloide holdning til verden rundt deg, på ingen måte samtidig benekter eksistensen av hverken barnedrap eller babyspising?

Eller mener du at jeg, ved å latterliggjøre slike VG-forside jattinger som du og andre driver med, faktisk implisitt antyder at æresdrap, krig, ekstreme muslimer etc. ikke eksisterer? I såfall må jeg bare ta av meg hatten i måpende "beundring".

"........................................"

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

25

• nick

21

• Goliath

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg skjønner ikke a)Hvorfor du fortsetter å holde liv i denne tråden, og b)Hvordan det er umulig å påstå/mene det du gjør. Men, for å være helt seriøs og holde meg til saken som du av en eller annen grunn har startet:

Hvis du (eller noen andre) går rundt og ser æresdrap rundt hvert hushjørne, påstår at hver andre pakistaner støtter æresdrap, hver fjerde begår det etc. (satt på spissen - du skjønner det?), så er dette ekstreme påstånder og holdninger. Hvis jeg da harsellerer med det, og sier "Pass deg for æresdrapene, nick! De er overalt! Spiser barna sine gjør de også!", så er det vel ganske åpenbart at jeg ved det kun gjør narr av din "ekstremisme" (på dette området) og dine overdrevne holdninger og trang til å forhåndsdømme? Og samtidig er det vel åpenbart at jeg, ved å gjøre narr av din direkte barnslige og latterlig tabloide holdning til verden rundt deg, på ingen måte samtidig benekter eksistensen av hverken barnedrap eller babyspising?

Eller mener du at jeg, ved å latterliggjøre slike VG-forside jattinger som du og andre driver med, faktisk implisitt antyder at æresdrap, krig, ekstreme muslimer etc. ikke eksisterer? I såfall må jeg bare ta av meg hatten i måpende "beundring".

Jeg er da ikke uhøflig. Når du raaber i skogen så må jeg jo svare.

Jeg forstår at du har litt problemer med både det ene og det andre. At du ikke skjønner hvordan det er umulig å påstå/mene det jeg gjør, er da ikke min feil. Jeg skjønner det heller ikke.

Du ror så kraftig at du har knekt begge årene.

Tør jeg foreslå en 25 hesters Yamaha?

Skrevet

Jeg forstår at du har litt problemer med både det ene og det andre. At du ikke skjønner hvordan det er umulig å påstå/mene det jeg gjør, er da ikke min feil. Jeg skjønner det heller ikke.

Og hva er det jeg "ror" med? Synes ikke du dette begynner å bli litt fjollete? Jeg benekter overhodet ingenting av deg jeg har sagt, men jeg stiller et stort spørsmålstegn ved intellektet til noen som kan tolke det på den måten du gjør. Den forrige posten min tok hele saken og delte den opp bit for bit, og definerte hva som var hva. Hvis du skal fortsette å mase med dette, så foreslår jeg at du kommenterer saken direkte. Du gjør nå ingenting annet enn å gjenta "du er skikkelig, skikkelig teit assa...jeg hører ikke hva du sier...la-la-la-la!.

Bare se - hvis du svarer på dette, så er det det samme opp igjen, og ikke noe saklig.

"........................................."

Skrevet

For moro skyld, siden du nekter å svare:

Betyr det at jeg latterliggjør ekstremistiske holdninger det jeg benekter æresdrap eller "barnespising"? Ja eller nei?

Skrevet

For moro skyld, siden du nekter å svare:

Betyr det at jeg latterliggjør ekstremistiske holdninger det jeg benekter æresdrap eller "barnespising"? Ja eller nei?

Tjære dig, når De ikke en gang vet det selv, hvordan skal jeg da kunne gi deig et vettugt svar?

Ikke vet jeg hvilket innlegg det forventes at jeg skal svare på heller.

"lalalalalalalala"

Skrevet

Tjære dig, når De ikke en gang vet det selv, hvordan skal jeg da kunne gi deig et vettugt svar?

Ikke vet jeg hvilket innlegg det forventes at jeg skal svare på heller.

"lalalalalalalala"

Det vet du meget godt, nick. Jeg kom med et 100% klart og enkelt spørsmål til deg.

Skrevet

Det vet du meget godt, nick. Jeg kom med et 100% klart og enkelt spørsmål til deg.

Det er svært lite klart og enkelt som kommer fra deg.

"lalalalalalalalalala"

Skrevet

Det er svært lite klart og enkelt som kommer fra deg.

"lalalalalalalalalala"

I rest my case. Jeg spør om det å latterliggjøre fjollete ekstreme holdninger er det samme som å benekte eksistensen av æresdrap. Du vil ikke svare på det - sannsynligvis fordi du tidligere har svar "ja".

"................................."

Skrevet

I rest my case. Jeg spør om det å latterliggjøre fjollete ekstreme holdninger er det samme som å benekte eksistensen av æresdrap. Du vil ikke svare på det - sannsynligvis fordi du tidligere har svar "ja".

Æresdrap = ekstrem holdning = eksisterer ikke.

"lalalalalalalalalala"

Skrevet

Æresdrap = ekstrem holdning = eksisterer ikke.

"lalalalalalalalalala"

Igjen og igjen.

".................................."

Skrevet

Igjen og igjen.

".................................."

Det synker ikke inn, så det må til.

Skrevet

Gi like gjerne opp dette kasuset.

Tidligere var det voldtektsoffer som skulle hånes med de evige "under senga" fantasieme hans. Nå er det kvinner som blir æresdrept.

Egentig er det under etthvert anstendig menneskes nivå å kommunisere med et så nedrig menneske som det man her står ovenfor.

Skrevet

Tullet ditt? Nei, tenke seg det.

"..................................."

Gjest kan du forklare?
Skrevet

Ja, det ville vært en bra start, men desverre kan vi ikke slutte der....

Det ideelle ville nok vært å slippe inn bare kvinner, men det ville sannsynligvis utløst krig.

"Det ideelle ville nok vært å slippe inn bare kvinner, men det ville sannsynligvis utløst krig."

Ikke at jeg skulle ønske den type invandring, men synes påstanden din er interessann. Hvorfor mener du det ville utløst krig?

Skrevet

Tullet ditt? Nei, tenke seg det.

"..................................."

Æresdrap = tull?

Da er vi tilbake der vi var før,og mine påstander bekreftes herved.

Takk!

Gjest Beundrerinne
Skrevet

Æresdrap = tull?

Takk!

Jeg beundrer deg for ditt pågangsmot.

Skrevet

Æresdrap = tull?

Takk!

Morsomt.

Skrevet

Æresdrap = tull?

Takk!

Det er kun ett enkelt sett med fakta her, nick. 1.Jeg har aldri hevdet at æresdrap ikke forekommer. Tvert imot har jeg engasjert meg ganske mye i "offisielle" sammenhenger når det gjelder dette. (Men trekløveret her er ikke å regne som pålitelige kilder for påstander rundt dette.) 2.Du nekter fortsatt å godta at jeg aldri har fornektet det, noe som faller på sin egen urimelighet. Hvorfor fortsetter du med dette, når du faktisk _vet_ bedre?

Flere ganger har jeg spurt deg nøyaktig _hva_ ved å harsellere med trekløveret her inne - som de fleste vil være enige i er ganske så lite intelektuelle og 100% tabloide når det gjelder disse sakene - som betyr at jeg benekter det omtalte? Hvis du ikke gidder å svare på det, hvorfor fortsette å skrive tull?

"......................................."

Skrevet

Morsomt.

Jeg blir som alltid blendet av din veltalenhet, men er igjen ikke sikker på hvilken av Prozakene jeg skal svare på?

Er dette et røykteppe, mon tro?

Du sliter litt med å få frem standpunktet ditt når du dobbelsvarer, ikke vet om du fleiper eller ei og ikke vet om du mener det du mener eller ikke.

Jeg synes det er hysterisk morsomt.

Skrevet

Jeg beundrer deg for ditt pågangsmot.

Gratulerer! Du er herved utnevnt til presidentinne i nicks fanklubb.

Fin er du også, det er jeg skråsikker på!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...