Gå til innhold

Nå skal det sykles:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå har jeg jammen gjort det.....Investert i ny racersykkel og har idag vært å handla klær og utstyr for 4000 kr ......Er det mulig!?

Så nå må jeg komme meg ut på veien.Gleder meg faktisk stort-spennende å flytte treningen utendørs.

Og om jeg ikke skulle like det så må jeg bare holde kjeft-gubben skal ikke vite det....slik som jeg har gnåla og masa om den sykkelen ;-)

Noen andre som tråkker i vei her?

Skrevet

Racer-sykkel? Det var da voldsomt. Du vil ikke sykle på noe annet enn asfalt, da?

"........................................"

Skrevet

Racer-sykkel? Det var da voldsomt. Du vil ikke sykle på noe annet enn asfalt, da?

"........................................"

Nei-nå er det asfalt som skal prøves!Så nå bærer det rakt avsted til nærmeste sykkelklubb;-)

Skrevet

Nei-nå er det asfalt som skal prøves!Så nå bærer det rakt avsted til nærmeste sykkelklubb;-)

For meg høres det like kjedelig ut som å kjøpe klatreutstyr, og så bare klatre på innevegger. God trening, men det er ikke fjellklatring :-)

"......................................."

Skrevet

For meg høres det like kjedelig ut som å kjøpe klatreutstyr, og så bare klatre på innevegger. God trening, men det er ikke fjellklatring :-)

Takk takk.Nå søker jeg ikke særlig spenning heller,det er bare en avveksling til all trening innendørs.

Og ja fjellklatring ute er suverent! Jeg har bare prøvd noen ganger til nå,men adrinalinet mitt har vært like høyt hver gang jeg kommer ned igjen.

Skrevet

Men hvis du klatrer inne om vintren så er du mye bedre forberedt når du endelig kommer ut til våren.

Skrevet

Sykler hver dag jeg. Til og fra jobb ++. Har racer men lar den stå nå p høsten. Da får terrengsykkelen gjøre jobben.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jepp, samboeren min er sykkelgal. Så nå vet jeg hva jeg skal kjøpe til bursdag og jul framover. :)

Skrevet

Men hvis du klatrer inne om vintren så er du mye bedre forberedt når du endelig kommer ut til våren.

Selvfølgelig. Litt ugreit å klatre ute i kuldegrader - selv om friksjonen blir veldig bra da :-)

"............................................"

Skrevet

Hiver meg på. Har bestilt racersykkel selv, og tror kanskje den står på posten og venter på meg i dag. Gleder meg sinnsykt. Utstyret er allerede handelet ettersom jeg har syklet mye på min gamle sykkel i sommer.

Skrevet

ja ,kjøpte nettop ny sykkel og henger... jeg tråkker og suser av sted

det er så herligt å kjenne den fri følelelsen bortover veien :)

Skrevet

fikk den gamle sykkelen min fraktet fra stavanger for en drøy uke siden, men har vært veldig opptatt og ikke fått testet den enda. Sambo fikk også sin sykkel sendt i posten sist uke. Så nå begynner vi vel å tråkke snart vi også.

Det er faktisk maange år siden sist jeg syklet! (bortsett fra at jeg syklet et par meter inni en butikk da jeg vurderte å kjøpe ny sykkel for et par uker siden)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...