Gå til innhold

Hjelp, jeg skal på møte med sjefen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger bare noen oppmuntrende ord,for til Onsdag skal jeg grilles...

Jeg skal på møte med sjefen og en på lønningskontoret.

Skal med andre ord kreve tilbake betalt lønn helt fra 2003 og fram til nå(20kr i timen).

Har visst lenge at jeg hadde feil lønnstrinn,og har prøvd flere ganger å få det jeg har krav på,men dere vil aldri tro hvor vanskelige de er der jeg jobber.

Måtte selvfølgelig kontakte fagforeninga og da gav de seg iallefall sånn att jeg fikk den timelønnen jeg skulle ha.

Nå må jeg altså i møte for å prøve å få etterbetalt....gruer meg..sjefen min er alt annet en koselig,så det kan bli interesant.

Har jo en tillitsvalgt med meg,så da spørst det om det er noe tæl i henne.

Ja,ja,det går vel greit.

Nå gjelds det å være opptimistisk :).

Gjest The one and only
Skrevet

stå på ditt du!

*its pay back time*

krysser fingrene for deg

xxx

Skrevet

Skjønner at du gruer. Men jeg skal krysse fingre og tær for deg!

Skrevet

Du får prøve å tenke positivt her. Du har faktisk mulighet til å få mange tusen kroner ekstra nå. I værste fall har du nå i hvertfall fått oppjustert lønna fra nå.

Skrevet

Du får prøve å tenke positivt her. Du har faktisk mulighet til å få mange tusen kroner ekstra nå. I værste fall har du nå i hvertfall fått oppjustert lønna fra nå.

Jeg har fått oppjustert lønnstrinnet til det jeg skal ha,det fikk jeg fra den siste lønninga jeg fikk.

Nå trenger jeg bare etterbetalinga for 3 år tilbake.

Jeg fikk faktisk et tilbud for to uker siden på at jeg skulle få tilbakebetalt fra februar i år og da ville jeg få ca 9500 kr, som jeg avslo.

Det er klart at jeg nøyer meg ikke med det hvis jeg kan få det 3 dobbelte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...