Gå til innhold

pusen min er blitt påkjørt =(

Anbefalte innlegg

lalala1365380457
Skrevet

fant den ene katten min på badet i morrest.. helt ødelagt i fjeset, tre store kjøttsår, randt blod fra nesa, manglet pels på hodet..

ble helt knust.. han er jo så forsiktig og redd fra før denne pusen..

kjørte til dyrlegen med ham, der fikk jeg se at kjeven var brukket og han hadde mistet de fleste tennene på den ene siden også.. *snufs*

jeg synes så synn på ham! er og opererer nå, skal hente ham etter halv5..spendt på å se ham og å se hvordan det går fremover..

noen med gode råd om hvordan jeg kan gjøre de neste dagene bra for ham? tenkte å skru opp varmen på badegulvet og ordne til en liggeplass der, sette inn kattedo til ham der og gi ham ynglingsmatn(blautfor)..

huff..er skjelven ennå,klarer ikke tenke på noe annet..

Gjest Princess Peach
Skrevet

Huff, stakkars! Håper katten din blir bra igjen! Så kan du prise deg lykkelig for at den ikke døde. :(

*trøsteklem*

Skrevet

Stakkars deg og pusen din. Sender dere alle gode ønsker om at dette går bra.

lalala1365380457
Skrevet

Huff, stakkars! Håper katten din blir bra igjen! Så kan du prise deg lykkelig for at den ikke døde. :(

*trøsteklem*

tusen takk.. er kjempetakknemmelig for at jeg fant ham (bare tilfeldigheter at jeg gikk for å stryke ham på vei ut), og for at han var såpass at han kom seg hjem (har ikke sånn merking på ham).. ringte dyrlegen da, så de skal sette inn sånn id-ting samtidig som operasjonen..

Skrevet

Iallfall bra at du slapp å avlive da, og at den blir bra igjen.

"........................................."

Skrevet

tusen takk.. er kjempetakknemmelig for at jeg fant ham (bare tilfeldigheter at jeg gikk for å stryke ham på vei ut), og for at han var såpass at han kom seg hjem (har ikke sånn merking på ham).. ringte dyrlegen da, så de skal sette inn sånn id-ting samtidig som operasjonen..

Ikke sett inn chip! Det er helt usynlig. Velg øremerking (tatovering).

"........................................"

Gjest Princess Peach
Skrevet

Bra, huff.

Pusen min ble påkjørt og døde på denne tiden i fjor, jeg var helt utrøstelig. Får vel bare tenke på at den hadde det godt så lenge den fikk være hos oss.

lalala1365380457
Skrevet

Ikke sett inn chip! Det er helt usynlig. Velg øremerking (tatovering).

"........................................"

takk for rådet, men det er vel allerede er gjort nå.. men den vil vel bli lest av uansett om pusen leveres inn med en skade (Så de kan få tak på eierne)!?

lalala1365380457
Skrevet

Bra, huff.

Pusen min ble påkjørt og døde på denne tiden i fjor, jeg var helt utrøstelig. Får vel bare tenke på at den hadde det godt så lenge den fikk være hos oss.

huff..kondolerer.. er så fryktelig trist når sånt skjer. men man må vel tenke sånn ja..

tro meg, jeg var helt knust i morrest jeg og, måtte skjerpe meg for å ikke bryte sammen helt og få katten til dyrlegen.. hylgrein.. men ble _litt_ roligere når dyrlegen sa det sannsynligvis ikke var indre skader, og at han trodde det skulle gå bra..

huff..tiden går så tregt..jeg vil hente ham nå =(

lalala1365380457
Skrevet

Stakkars deg og pusen din. Sender dere alle gode ønsker om at dette går bra.

tusen takk! hjelper å få litt omtanke..

Gjest been there
Skrevet

det er shaky tider når sånnt skjer.

kan tenke meg nå at du vil det aller beste for pusen.

den trenger hvile og masse stille oppmerksomhet på en gang.

pusen er nok ganske sjokket den og så du må nok legge litt tid på å la den få komme seg og la den vinne tillit igjen.

ikke la den bli nedtrampet av stakkars ting.

la den få være i fred og la den få føle seg trygg samtidig.

ikke ha dundrende musikk og løpende unger rundt hodet på den.

Gjest Princess Peach
Skrevet

huff..kondolerer.. er så fryktelig trist når sånt skjer. men man må vel tenke sånn ja..

tro meg, jeg var helt knust i morrest jeg og, måtte skjerpe meg for å ikke bryte sammen helt og få katten til dyrlegen.. hylgrein.. men ble _litt_ roligere når dyrlegen sa det sannsynligvis ikke var indre skader, og at han trodde det skulle gå bra..

huff..tiden går så tregt..jeg vil hente ham nå =(

Like greit at han får være hos dyrlegen så lenge som mulig når han er bedøvet. Huff, jeg hater å se når katten er halvbedøvd og sjangler avgårde, eller bare ligger med hodet gjemt mellom labbene.

Vi fikk to nye katter i fjor, og det har heldigvis gått bra med dem så langt. :)

lalala1365380457
Skrevet

Iallfall bra at du slapp å avlive da, og at den blir bra igjen.

"........................................."

ja, vet! er kjempeglad for det..håper den klarer seg fremover også, men katter er vel såpass seiglivete at de klarer seg i etterkant av noe sånt..

lalala1365380457
Skrevet

Like greit at han får være hos dyrlegen så lenge som mulig når han er bedøvet. Huff, jeg hater å se når katten er halvbedøvd og sjangler avgårde, eller bare ligger med hodet gjemt mellom labbene.

Vi fikk to nye katter i fjor, og det har heldigvis gått bra med dem så langt. :)

det er godt da!

ja, det er helt fryktelig å hente de når de har hatt narkose..har hentet ham en gang før etter det (stort kutt på nesa som måtte sys).. _det_ var grusomt det!! like før vi fikk katten kom ei lita jente hylende ut, faren etter bærende på en sort pose.. (ve så de 10min før det med en liten puddel).. så fikk vi overlevert vår pus som var så fjern at han såvidt ikke pustet..huff..håper det ikke blir like ille å hente ham denne gangen..men kanskje det blir værre også, siden skaden er så alvårlig denne gangen..*gruer meg*

lalala1365380457
Skrevet

det er shaky tider når sånnt skjer.

kan tenke meg nå at du vil det aller beste for pusen.

den trenger hvile og masse stille oppmerksomhet på en gang.

pusen er nok ganske sjokket den og så du må nok legge litt tid på å la den få komme seg og la den vinne tillit igjen.

ikke la den bli nedtrampet av stakkars ting.

la den få være i fred og la den få føle seg trygg samtidig.

ikke ha dundrende musikk og løpende unger rundt hodet på den.

skal prøve å la ham være så mye i fred som mulig..vurderer å stenge ham inn på badet (vi har en annen kattunge på 5 mnd, en urokråke av en annen verden)..er litt redd for at kattungen skal plage ham..

Skrevet

Huff, stakkars pusen ;( Håper han kommer seg raskt...

*klem*

lalala1365380457
Skrevet

Huff, stakkars pusen ;( Håper han kommer seg raskt...

*klem*

takk,håper jeg også..blir spennende å se fremover..

Gjest Princess Peach
Skrevet

det er godt da!

ja, det er helt fryktelig å hente de når de har hatt narkose..har hentet ham en gang før etter det (stort kutt på nesa som måtte sys).. _det_ var grusomt det!! like før vi fikk katten kom ei lita jente hylende ut, faren etter bærende på en sort pose.. (ve så de 10min før det med en liten puddel).. så fikk vi overlevert vår pus som var så fjern at han såvidt ikke pustet..huff..håper det ikke blir like ille å hente ham denne gangen..men kanskje det blir værre også, siden skaden er så alvårlig denne gangen..*gruer meg*

*krysser fingrene for pusen din*

Skrevet

God bedring til katten din! Fortell oss hvordan det går...

Jeg har ikke andre råd enn å la den få hvile, være i fred.

Skrevet

Huff, sånt er ekkelt ja, de er jo heldigvis så flinke i dag (veterinærene). Du får nok tipsene du trenger når du henter pus. god bedring!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...