Gå til innhold

Støvletter

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Trenger noen støvletter,men jeg finner ingen i butikkene. Vet ikke hva jeg vil ha heller. De bør helst være svarte for skal ha de til en grå/svart bukse.

Har noen link til kule støvletter? Hva er moderne?

Må være litt hæl men ikke for mye,og er ikke glad i veldig spiss tupp,men kanskje heller ikke helt rund :P Vanskelig

candyqueen_83
Skrevet

Dessuten må jeg ha støvlettene under buksa. Det går vel det?

Skrevet

Dessuten må jeg ha støvlettene under buksa. Det går vel det?

Ha dem under buksa du, som du har tenkt - støvletter utenpå langbukser ser helt jævlig ut. :o)

Skrevet

Ha dem under buksa du, som du har tenkt - støvletter utenpå langbukser ser helt jævlig ut. :o)

Enig!

oppbrettet bukse over kanten på støvletter er fint.

Skrevet

Enig!

oppbrettet bukse over kanten på støvletter er fint.

Njah.... ;o)

Skrevet

Smaken er forskjellig, jeg syns det kan være stilig, men da på noen med litt lange ben. Ellers så blir det bare et par støvletter som kommer gående.

Skrevet

Smaken er forskjellig, jeg syns det kan være stilig, men da på noen med litt lange ben. Ellers så blir det bare et par støvletter som kommer gående.

Jeg synes kne- eller legg-bukser er grusomt. :o)

Skrevet

man kan jo ha lange bukser oppi støvlettene?

Skrevet

man kan jo ha lange bukser oppi støvlettene?

Det ser harry ut. Basta.

Skrevet

Det ser harry ut. Basta.

Ja, det er jo lov å ha forskjellig mening. Kjedelig om alle skulle vært like:)

Skrevet

tydelig at noen ikke helt har skjønt at man kan ha forskjellig smak ;)

Skrevet

Det har du helt rett i! :o)

I morgen skal jeg bort i bursdag og skal bruke mine nye finstøvletter (899,- på Skoringen) for første gang! *Gleder seg*

Skrevet

Det har du helt rett i! :o)

I morgen skal jeg bort i bursdag og skal bruke mine nye finstøvletter (899,- på Skoringen) for første gang! *Gleder seg*

Håper de er gode å gå i. Jeg er egentlig joggesko bærte, men av en eller annen grunn har jeg ca 12 par støvletter stående i skapet. Kjøpte fem par i fjor. At jeg heller ikke brukte pengene på noen lekre joggesko, så kunne jeg variere dem istedenfor et skap fult av udugelige støvletter.

Nike har jo så masse stilige joggesko. Skal aldri mer kjøpe støvletter

Skrevet

PØH!!!!!!!!!!!!!! ;-)

Skrevet

Hva er vitsen med støvletter, da? ;-)

Skrevet

City-shorts og støvletter er svært kult :-)

Gjest Hilsen en på 180cm
Skrevet

Det er fordi du er så liten!

Skrevet

Jeg vet at jeg er flott med støvletter både inni og utenfor buksa, men jeg er høy og slank.Det er ikke HARRY.Er en liten og litt halv "feit " er jeg enig at det ser for "jævlig" ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...