Gå til innhold

Støvletter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha dem under buksa du, som du har tenkt - støvletter utenpå langbukser ser helt jævlig ut. :o)

Enig. Ufattelig teit mote, som "alle" bruker.

Vel ikke jeg da, syntes støvletter passer best under buksa og det har jeg alltid syntes.

Skrevet

På Økonomisko har de nå et tilbud på elegante svarte støvletter i glatt "skinn" som går litt oppover leggen med glidelås. De er ikke spisse, men heller ikke altfor runde. De koster 99 kroner! De er kjempefine!

Skrevet

Ha dem under buksa du, som du har tenkt - støvletter utenpå langbukser ser helt jævlig ut. :o)

Samme tenker jeg. Hvordan i helvete kan folk ha støvlettene UTENPÅ buksa?? Det ser helt JÆVLIG ut.

Skrevet

Jeg vet at jeg er flott med støvletter både inni og utenfor buksa, men jeg er høy og slank.Det er ikke HARRY.Er en liten og litt halv "feit " er jeg enig at det ser for "jævlig" ut.

Det ser jævlig ut uansett kroppsfasong.

Skrevet

Jeg synes kne- eller legg-bukser er grusomt. :o)

Det synes jeg også.

Skrevet

City-shorts og støvletter er svært kult :-)

Nei, det er det overhodet ikke.

Skrevet

Hva er vitsen med støvletter, da? ;-)

Lekkert til skjørt! :o)

Skrevet

tydelig at noen ikke helt har skjønt at man kan ha forskjellig smak ;)

Det har jeg skjønt for lenge siden. :o) Særlig når det gjelder mannfolk... ;o)

Skrevet

Håper de er gode å gå i. Jeg er egentlig joggesko bærte, men av en eller annen grunn har jeg ca 12 par støvletter stående i skapet. Kjøpte fem par i fjor. At jeg heller ikke brukte pengene på noen lekre joggesko, så kunne jeg variere dem istedenfor et skap fult av udugelige støvletter.

Nike har jo så masse stilige joggesko. Skal aldri mer kjøpe støvletter

*Hehe* Jeg har ikke støvletter fra før, finner aldri noe jeg liker. Disse er ikke til å spasere i timesvis med heller, kun til selskaps. :o)

Utover disse støvlettene rommer min skogarderobe stort sett fritidssko, goretex-sko, scootersko, støvler og stallsko.... :o) Og noen par litt penere sko da.

Skrevet

Så utrolig enig!

Skrevet

Nei, det er det overhodet ikke.

Joda, pumps og city-shorts også.

Skrevet

Det har jeg skjønt for lenge siden. :o) Særlig når det gjelder mannfolk... ;o)

:-)

candyqueen_83
Skrevet

På Økonomisko har de nå et tilbud på elegante svarte støvletter i glatt "skinn" som går litt oppover leggen med glidelås. De er ikke spisse, men heller ikke altfor runde. De koster 99 kroner! De er kjempefine!

Var på økonomi sko i stad. Fant ingen jeg likte. :( At det skal være så vanskelig. Syns alle støvlettene ser så kjerringaktig ut. Sånne som mamma hadde for ti år siden :P

candyqueen_83
Skrevet

Jeg syns det ser grusom ut med støvletter utenpå buksa ja. Selv om det skal være aldri så moderne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...