Gjest Jeg vil, jeg vil, men får det ikke til Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har innsett at jeg ikke klarer å gå ned i vekt uten litt drahjelp og motivasjon fra andre. Nå skal jeg melde meg inn på slankeklubb på nett, og håper at det vil hjelpe på. Er man anonym på slike klubber? Eks, vektklubben? Eller kan andre medlemmer "se" deg. Jeg vil gjerne være anonym da jeg har store komplekser med hvem jeg er og hvordan jeg er. Har noen erfaring med klubbene, hvilke kan dere anbefale, og hvilke bør man unngå? Er villig til å betale litt. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg vet at på www.slankenett.no er det masse positiv oppbacking å få. Men det er ingen slankeklubb som sådann. Mer et forum som DOL for slankere av alle typer. 0 Siter
Elis31 Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg vet at på www.slankenett.no er det masse positiv oppbacking å få. Men det er ingen slankeklubb som sådann. Mer et forum som DOL for slankere av alle typer. slankere.com er også et gratis forum. Jeg er kjempefornøyd med det. Men lurer også på å melde meg inn i VG nettklubb også, for å få litt eksperthjelp. Var medlem i Somebody. Veldig bra det også. 0 Siter
Sofline Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Vektklubben er anonym. Jeg kan ikke forestille meg at andre ikke er det heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.