Gå til innhold

Går du på kino alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår ikke hva som er sært med det, men har fått med meg at det blir sett på som sært.

Selv har jeg flere ganger vandret de 10 minuttene det tar meg å gå ned til kinoen - alene, hvis jeg har kjeda meg og det har vært filmer jeg har hatt lyst til å se.

Jeg har også et lite problem med usofisikerte venner som foretrekker Rambo og meningsløs bullshitaction framfor mer seriøs film, og jeg går heller alene på en film jeg vil se enn sammen med kompiser på søppel jeg egentlig ikke vil se.

Men jeg er egentlig vant til sånt. Jeg har f.eks. alltid hatt en musikksmak som ikke samsvarer med mine venners, og har derfor dratt mye på konserter alene. Jeg ser ikke på det som unaturlig.

En kino-opplevelse er til å deles. Alt annet kan man gjøre alene ;)

• Svar 152
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

56

• ShitDiddelyDo

18

• hare1365380455

10

• Sofline

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Før gikk jeg aldri alene på kino. Så jobbet jeg på kino og så hvor mange som faktisk går alene og at det ikke var skjemmende, flaut, skummelt eller noe annet rart. Så nå går jeg gjerne alene hvis jeg vil se en film ingen andre vil være med å se :)

Jeg får prøve en gang ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161020492' post='3343149]

Enig!!

Gjest girasol
Skrevet

Nei jeg har visst en slags merkelig sperre der jeg også... :( Og det er jo dumt, for det stopper meg fra å gå og se en film jeg virkelig har lyst til å se hvis folk enten ikke vil se den, ikke har tid eller allerede har sett den!... F,eks,ville jeg veldig gjerne se "Volver" som nettopp har gått, men pga.av at jeg ikke fikk med meg noen ahr jeg ikke sett den ennå.

Kanskje jeg skulle manne meg opp og gå og se den bare jeg? Kanskje det vil være et helt paradigmeskifte i mitt liv?

Hm, ja kanskje jeg skal på kino i mårra kveld gitt... *lure, lure*

Skrevet

Nei jeg har visst en slags merkelig sperre der jeg også... :( Og det er jo dumt, for det stopper meg fra å gå og se en film jeg virkelig har lyst til å se hvis folk enten ikke vil se den, ikke har tid eller allerede har sett den!... F,eks,ville jeg veldig gjerne se "Volver" som nettopp har gått, men pga.av at jeg ikke fikk med meg noen ahr jeg ikke sett den ennå.

Kanskje jeg skulle manne meg opp og gå og se den bare jeg? Kanskje det vil være et helt paradigmeskifte i mitt liv?

Hm, ja kanskje jeg skal på kino i mårra kveld gitt... *lure, lure*

Du får prøve så har du tatt en nytt steg i livet! :D

Jeg skal og prøve en gang.. en vakker dag! *s*

Skrevet

Ja det gjør jeg ca. 1/3 av tiden når jeg går på kino. SÅ går jeg ca. 1/3 ganger med ei venninne. Og 1/3 av gangene med flere.

Alene går jeg hvis det er en film jeg har god lyst til å se. Noen ganger har jeg mest lyst til å gå alene, andre ganger får jeg ikke med meg noen, eller jeg bestemmer meg på så kort varsel at det ikke er noen vits å prøve få med meg noen.

En fordel med å gå alene, er at jeg da får konsentrert meg bedre om filmen, så jeg liker godt å gå alene, jeg.

Om folk syns det er sært, så sier det mer om deres fordommer. Hvem i all verden skal bestemme hva som er sært? Syns det er sært å være så sneversynt, jeg.

Skrevet

Ja det gjør jeg ca. 1/3 av tiden når jeg går på kino. SÅ går jeg ca. 1/3 ganger med ei venninne. Og 1/3 av gangene med flere.

Alene går jeg hvis det er en film jeg har god lyst til å se. Noen ganger har jeg mest lyst til å gå alene, andre ganger får jeg ikke med meg noen, eller jeg bestemmer meg på så kort varsel at det ikke er noen vits å prøve få med meg noen.

En fordel med å gå alene, er at jeg da får konsentrert meg bedre om filmen, så jeg liker godt å gå alene, jeg.

Om folk syns det er sært, så sier det mer om deres fordommer. Hvem i all verden skal bestemme hva som er sært? Syns det er sært å være så sneversynt, jeg.

He he..Ja, jeg er ganske sær. Innrømmer til og med at jeg har fordommer, mot min egen bror! *LOL*

ShitDiddelyDo
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161020492' post='3343149]

Nja, ikke enig i det. Jeg ser mye film alene. Om jeg ser filmen på kino eller dvd ser jeg ikke den store forskjellen i.

Det eneste problemet jeg kan se med å gå på kino alene, er frykten for at andre skal tro du er venneløs, men på det området føler jeg meg uansett ikke truffet - så det hever jeg meg langt over og gir f... i.

Jeg elsker film, og jeg trenger ikke å være omringet av venner for å nyte god film.

Skrevet

Nja, ikke enig i det. Jeg ser mye film alene. Om jeg ser filmen på kino eller dvd ser jeg ikke den store forskjellen i.

Det eneste problemet jeg kan se med å gå på kino alene, er frykten for at andre skal tro du er venneløs, men på det området føler jeg meg uansett ikke truffet - så det hever jeg meg langt over og gir f... i.

Jeg elsker film, og jeg trenger ikke å være omringet av venner for å nyte god film.

Men det er to forskjellige ting å se film på kino og hjemme. Hvor kjipt er det ikke å ha sett den brae filmen på kino og så har man ingen å prate med det om etterpå? :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161021648' post='3343188]

Men det er to forskjellige ting å se film på kino og hjemme. Hvor kjipt er det ikke å ha sett den brae filmen på kino og så har man ingen å prate med det om etterpå? :)

Det ser jeg ikke på som kjipt i det hele tatt. :)

Skrevet

Har ikke noe problem med det nei. Opplevde til og med å være _helt alene_ i hele kinosalen en gang jeg var på kino. Det var en litt spesiell (og veldig fredelig) opplevelse.

Skrevet

Det ser jeg ikke på som kjipt i det hele tatt. :)

Du er bare gammel og sær :P

(Den satt tenker jeg ;)

Skrevet

Har ikke noe problem med det nei. Opplevde til og med å være _helt alene_ i hele kinosalen en gang jeg var på kino. Det var en litt spesiell (og veldig fredelig) opplevelse.

He he.. Det har broren min opplevd også. =)

Gjest Princess Peach
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161017965' post='3343064]

Hvordan var det? Følte du deg beglodd?

*S*

Nei, det er da forhåpentlig filmen folk skal glo på, og ikke på meg. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Bra sagt. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg tenkte å se Fritt Vilt - men _den_ tør jeg ikke se aleine. Tenk å gå hjem aleine i høstmørket etter en sånn skrekkopplevelse.

*skjelver*

Huff, sånne filmer tør jeg ikke se på kino lenger. Ikke etter den traumatiske opplevelsen med The Ring. Trodde jeg skulle daue etter fem minutter i kinosalen og tenkte "ALDRI MER!" :)

Skrevet

Nei, det er da forhåpentlig filmen folk skal glo på, og ikke på meg. :)

Nååh.. .Mulig du fikk flere blikk en filmen. Tog du an? ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161022911' post='3343218]

Nååh.. .Mulig du fikk flere blikk en filmen. Tog du an? ;)

Ja, når jeg går på kino, utstråler jeg bare "Seee på meeeeeg, se på meeeeeg!" ;)

Skrevet

Ja, når jeg går på kino, utstråler jeg bare "Seee på meeeeeg, se på meeeeeg!" ;)

Prinsesser gjør ofte det :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bra sagt. :)

Du er filmfreak du også, så du forstår hva jeg mener. Film er ikke bare noe jeg ser fordi jeg kjeder meg, som en slags tidtrøyte - slik det er for mange andre. For meg er god film stor kunst, og kunst skal nytes. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...