Gå til innhold

Går du på kino alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Teller det som alene hvis man har med seg en liten baby? I så fall - ja.

Næh.. Det teller absolutt ikke ;)

• Svar 152
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

56

• ShitDiddelyDo

18

• hare1365380455

10

• Sofline

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort. Tror ikke det er noe morsomt å gå alene.

Det tror ikke jeg heller :)

Skrevet

Har bare gjort det en gang. Det var dagen før en stor eksamen. Hadde lest masse, og trengte avkobling. Det var faktisk kjempedeilig:-)

Det hørtes litt lurt ut. Må ha vært skikkelig bra avkobling :)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161029279' post='3343390]

Næh.. Det teller absolutt ikke ;)

Pfff... Den ligger jo bare og sover (om jeg er heldig...)

Skrevet

Ja, Mario og Luigi passer alltid godt på meg. :)

Tipper dere vekker noe oppmerksomhet når dere går på kino ;)

Skrevet

Pfff... Den ligger jo bare og sover (om jeg er heldig...)

He he.. Men det er fortsatt et levende menneske! ;)

Gjest theoline
Skrevet

Kunne aldri funnet på å gå på Kino alene, må ha noen jeg kjenner der ja!

Men dro på teater alene engang, men da lata jeg som jeg kom sammen med de som satt ved siden av meg, de var kule, he he!

Skrevet

Tja, har hendt noen ganger når kjæresten ikke vil se det jeg vil se, og jeg ikke får med meg noen venner.

Ikke noe gæli i det....

Skrevet

Kunne aldri funnet på å gå på Kino alene, må ha noen jeg kjenner der ja!

Men dro på teater alene engang, men da lata jeg som jeg kom sammen med de som satt ved siden av meg, de var kule, he he!

He he..Du er så artig :D

Skrevet

Tja, har hendt noen ganger når kjæresten ikke vil se det jeg vil se, og jeg ikke får med meg noen venner.

Ikke noe gæli i det....

Men litt kjedelig å gå alene? *s*

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161030616' post='3343441]

Men litt kjedelig å gå alene? *s*

Faktisk ikke.

Jeg storkoser meg jeg :)

Litt digg, cola og jeg kan se hvilken film jeg vil.

Jeg liker gjerne litt tunge, seriøse filmer. Mannen min gjør det ikke.

Og mine venner gjør det heller ikke.

Så skal jeg få sett dem på kino, så går jeg gjerne alene jeg :)

Første gangen var litt skummelt, men etter å ha opplevd at det faktisk var helt greit, så har jeg gjort det flere ganger :)

Om folk tror jeg er venneløs pga det, så får dem tro hva dem vil :) Jeg VET jo at jeg ikke er det ;)

Skrevet

Ja - jeg gjør det fra tid til annen.

Jeg trenger ingen med meg for å se en film - skal jo ikke snakke sammen da uansett :)

Jeg liker godt sånne litt seriøse, smale filmer - som de fleste jeg kjenner kjeder seg på. Da er det fint å gå alene.

ShitDiddelyDo
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161029247' post='3343389]

Enig. En typisk sosial ting :)

Jeg fatter ikke hvordan det å gå på kino og sitte ved siden av hverandre i et par timer uten å snakke, kan omtales som sosialt. :)

Skrevet

Jeg gjorde det en gang, men gjør det neppe igjen. Ikke fordi jeg synes det er sært, men fordi jeg gjerne vil dele sånt med andre.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg fatter ikke hvordan det å gå på kino og sitte ved siden av hverandre i et par timer uten å snakke, kan omtales som sosialt. :)

Du må jo skjønne at å si "Det var en bra film!" "Japp!" etter filmen er kjempesosialt. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du må jo skjønne at å si "Det var en bra film!" "Japp!" etter filmen er kjempesosialt. :)

Hehe, nettopp.

Hvor mange som her sier de vil dele opplevelsen med noen eller snakke om filmen, når filmen er ferdig, sier noe annet enn nettopp "jævla bra", "jævla dårlig", "åh, han er sååå kjekk han derre Willis, assa", eller lignende? :)

Skrevet

Hallo, mann! Begynner du å bli gammel? Det er jo det som skjer _etterpå_ som er selve det sosiale - kinoen er First Base :-)

"......................................"

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hallo, mann! Begynner du å bli gammel? Det er jo det som skjer _etterpå_ som er selve det sosiale - kinoen er First Base :-)

"......................................"

Ikke helt enig. For min del er det søndagene som er kinodagen, og da er gjerne filmen ferdig rundt 23.00.

Det eneste som skjer etterpå er Ole Lukkeøye. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe, nettopp.

Hvor mange som her sier de vil dele opplevelsen med noen eller snakke om filmen, når filmen er ferdig, sier noe annet enn nettopp "jævla bra", "jævla dårlig", "åh, han er sååå kjekk han derre Willis, assa", eller lignende? :)

Hehe, nettopp. Har sjelden inngått i en dypere analyse av en film rett etter å ha gått ut av kinosalen, altså. Og hvis, som Prozak sier, kinoen er first base, er vel ikke filmen man ser så jævlig nøye heller. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, nettopp. Har sjelden inngått i en dypere analyse av en film rett etter å ha gått ut av kinosalen, altså. Og hvis, som Prozak sier, kinoen er first base, er vel ikke filmen man ser så jævlig nøye heller. :)

Nope. Tar aldri med ny-dater på seriøs film.

Eller ... jeg gjorde det. På The Aviator. Det var urutinert. Hun kjeda ræva av seg i 3 timer, og jeg så det så jævlig godt på henne - noe som fikk meg til å sitte å irritere meg over at faenskapet av en film aldri ble ferdig. Og den varte leeeeenge! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...