Gå til innhold

Går du på kino alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke helt enig. For min del er det søndagene som er kinodagen, og da er gjerne filmen ferdig rundt 23.00.

Det eneste som skjer etterpå er Ole Lukkeøye. :)

Du "datet" ikke mye i tenårene, skjønner jeg? :-)

"......................................"

• Svar 152
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

56

• ShitDiddelyDo

18

• hare1365380455

10

• Sofline

6

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du "datet" ikke mye i tenårene, skjønner jeg? :-)

"......................................"

Nope. Jeg skata fra skoleslutt til senga kalte. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nope. Tar aldri med ny-dater på seriøs film.

Eller ... jeg gjorde det. På The Aviator. Det var urutinert. Hun kjeda ræva av seg i 3 timer, og jeg så det så jævlig godt på henne - noe som fikk meg til å sitte å irritere meg over at faenskapet av en film aldri ble ferdig. Og den varte leeeeenge! :)

Hehe. Sist gang jeg var på kino med en fyr, var vi og så Poseidon. Jeg var fyllesjuk, så det passet utmerket. Tror ikke jeg husker en dritt fra den filmen. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe. Sist gang jeg var på kino med en fyr, var vi og så Poseidon. Jeg var fyllesjuk, så det passet utmerket. Tror ikke jeg husker en dritt fra den filmen. :)

Kinodate er uansett noe drit, altså; på førstedaten. Det er hyggelig å gå på kino med jenter, men ikke første gang.

Da foretrekker jeg noen iskalde øl i en sleazy bar hvor vi kan løsne opp litt sammen. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kinodate er uansett noe drit, altså; på førstedaten. Det er hyggelig å gå på kino med jenter, men ikke første gang.

Da foretrekker jeg noen iskalde øl i en sleazy bar hvor vi kan løsne opp litt sammen. :)

Neida, hadde sett fyren før, så det gikk bra. Du har vel fått referat før, tror jeg. :)

hare1365380455
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161018987' post='3343100]

He he.. Jeg synes det virker rart. Er veldig sjeldent på kino, jeg og :)

Om det er en film du har kjempelyst å se og ingen vil være med... Ja, da synes jeg du skal være sær (jeg synes ikke du er det altså) og gå!

Skrevet

Nope. Jeg skata fra skoleslutt til senga kalte. :)

Hmmm...det gjorde jeg også i et par år. Men vi hadde "damer" som hang rundt skateparken...:-)

"............................................"

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hmmm...det gjorde jeg også i et par år. Men vi hadde "damer" som hang rundt skateparken...:-)

"............................................"

Jeg var fryktelig beskjeden da jeg var yngre. :)

Skrevet

Jeg var fryktelig beskjeden da jeg var yngre. :)

Mulig at jeg var så tidlig ute at jeg er helt oppbrukt nå :-)

".........................................."

Skrevet

Huff, sånne filmer tør jeg ikke se på kino lenger. Ikke etter den traumatiske opplevelsen med The Ring. Trodde jeg skulle daue etter fem minutter i kinosalen og tenkte "ALDRI MER!" :)

Jeg hadde samme traumatiske filmopplevelse med The Ring. Grusomt! Jeg tror jeg holdt meg for øynene under nesten halve filmen. Litt pinlig, siden jeg så den sammen med min ganske nyerhvervede kjæreste.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg hadde samme traumatiske filmopplevelse med The Ring. Grusomt! Jeg tror jeg holdt meg for øynene under nesten halve filmen. Litt pinlig, siden jeg så den sammen med min ganske nyerhvervede kjæreste.

Hehe, jeg holdt meg for ørene og lukket øynene når det ble skummelt, så spurte jeg samboeren etterpå "hva skjedde nå?"

Han var temmelig oppgitt. :)

Skrevet

Hehe, jeg holdt meg for ørene og lukket øynene når det ble skummelt, så spurte jeg samboeren etterpå "hva skjedde nå?"

Akkurat sånn oppfører jeg meg også når samboeren får overtalt meg til å se skrekkfilm. Jeg kan faktisk bli skremt av å vite at det går en skrekkfilm på en annen kanal og er redd for å bla innom den kanalen hvis jeg er alene. *håpløs*

Samboeren har vent seg til at jeg skal disponere fjernkontrollen og slå over når det blir for skummelt. Skrekkfilm på kino vil jeg ikke på igjen.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Akkurat sånn oppfører jeg meg også når samboeren får overtalt meg til å se skrekkfilm. Jeg kan faktisk bli skremt av å vite at det går en skrekkfilm på en annen kanal og er redd for å bla innom den kanalen hvis jeg er alene. *håpløs*

Samboeren har vent seg til at jeg skal disponere fjernkontrollen og slå over når det blir for skummelt. Skrekkfilm på kino vil jeg ikke på igjen.

Det er lettere å se skrekkfilm på tv, for da kan jeg gjemme meg bak puter eller slå av lyden. På kino skvetter jeg så innmari av den høye lyden.

Skrevet

Jeg fatter ikke hvordan det å gå på kino og sitte ved siden av hverandre i et par timer uten å snakke, kan omtales som sosialt. :)

Nå blir jeg bare oppgitt over deg. :P

Skrevet

Det er lettere å se skrekkfilm på tv, for da kan jeg gjemme meg bak puter eller slå av lyden. På kino skvetter jeg så innmari av den høye lyden.

Jeg også, jeg skvetter som bare den. TV er best når det gjelder skrekkfilm.

Skrevet

Ja - jeg gjør det fra tid til annen.

Jeg trenger ingen med meg for å se en film - skal jo ikke snakke sammen da uansett :)

Jeg liker godt sånne litt seriøse, smale filmer - som de fleste jeg kjenner kjeder seg på. Da er det fint å gå alene.

"Jeg trenger ingen med meg for å se en film - skal jo ikke snakke sammen da uansett :)"

Jeg er en snakker under film. Klarer ikke holde kjeft. Folk hater meg ;)

Skrevet

Om det er en film du har kjempelyst å se og ingen vil være med... Ja, da synes jeg du skal være sær (jeg synes ikke du er det altså) og gå!

Det fins absolutt ingen filmer jeg har lyst å se alene som går på kino for tiden. Jeg blir veldig overraska om det noen gang vil komme en :)

Skrevet

Ha ha.. Sånn er jeg og på skrekkfilmer! Det er derfor jeg ikke kan se alene, da vil jeg ikkke med meg noe som helst av filmen ;)

Skrevet

Du er filmfreak du også, så du forstår hva jeg mener. Film er ikke bare noe jeg ser fordi jeg kjeder meg, som en slags tidtrøyte - slik det er for mange andre. For meg er god film stor kunst, og kunst skal nytes. :)

Kanskje det er det ligger?

For meg er film bare tidsfordriv. =)

Gjest Princess Peach
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161042857' post='3343805]

Ha ha.. Sånn er jeg og på skrekkfilmer! Det er derfor jeg ikke kan se alene, da vil jeg ikkke med meg noe som helst av filmen ;)

Hvis jeg er hjemme, så kan jeg holde for ørene og kanskje se med ett øye på. Og dessuten kan jeg spole tilbake hvis jeg ikke fikk det med meg. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...