Gå til innhold

Går du på kino alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg er hjemme, så kan jeg holde for ørene og kanskje se med ett øye på. Og dessuten kan jeg spole tilbake hvis jeg ikke fikk det med meg. ;)

Jeg mente så klart film på kino. Jeg har ikke godt av å dole så sent. Jeg sover egentlig :)

• Svar 152
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

56

• ShitDiddelyDo

18

• hare1365380455

10

• Sofline

6

Mest aktive i denne tråden

tzatziki1365380058
Skrevet

Ja!

Men ikke på de mest overfyllte dagene - skygger unna helgene, for eksempel.

Liker meg bedre på kino alene enn på kafe. Selv med bok :)

amerikafareren
Skrevet

Da er jeg nok litt eller mye sær i dine øyne;) Jeg storkoser meg med å gå alene på kino, kafe og restauranter.

Ser på det som handikapp for damer i min alder og situasjon som aldri går noen steder alene og klager så over hvor ensomme de er og at de aldri møter noen.

Min eksmann ville sjelden gå på kino så jeg begynte å gå alene da vi hadde små barn. Jeg stortrivdes med det og gjør det fremdeles. Går gjerne spontant når jeg føler for det og synes det er deilig å slippe å planlegge hele tiden og kunne se de filmene jeg interesser meg for.

Trives også utmerket med å drikke vin alene, men må innrømme at det å lage mat til meg alene er ikke noe stas;( Derfor er jeg flink å lage mat til barna mine og venner av dem og meg når jeg er hjemme;)

Kan tilføye at jeg reiser gjerne alene eller sammen med fremmede. Jeg er en sosial person og tror egentlig at vi som er sosiale og utadvendte har lettere for slikt en de som er asosiale.

Så min konklusjon er at det er asosialt å gå sammen med andre på kino;) Filosofisk, ikke sant;)

Skrevet

Da er jeg nok litt eller mye sær i dine øyne;) Jeg storkoser meg med å gå alene på kino, kafe og restauranter.

Ser på det som handikapp for damer i min alder og situasjon som aldri går noen steder alene og klager så over hvor ensomme de er og at de aldri møter noen.

Min eksmann ville sjelden gå på kino så jeg begynte å gå alene da vi hadde små barn. Jeg stortrivdes med det og gjør det fremdeles. Går gjerne spontant når jeg føler for det og synes det er deilig å slippe å planlegge hele tiden og kunne se de filmene jeg interesser meg for.

Trives også utmerket med å drikke vin alene, men må innrømme at det å lage mat til meg alene er ikke noe stas;( Derfor er jeg flink å lage mat til barna mine og venner av dem og meg når jeg er hjemme;)

Kan tilføye at jeg reiser gjerne alene eller sammen med fremmede. Jeg er en sosial person og tror egentlig at vi som er sosiale og utadvendte har lettere for slikt en de som er asosiale.

Så min konklusjon er at det er asosialt å gå sammen med andre på kino;) Filosofisk, ikke sant;)

"Da er jeg nok litt eller mye sær i dine øyne;) Jeg storkoser meg med å gå alene på kino, kafe og restauranter."

Som jeg skrev i hovedinnlegget, jeg liker også å gjøre ting alene. Bare ikke gå på kino :)

amerikafareren
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161061754' post='3343833]

"Da er jeg nok litt eller mye sær i dine øyne;) Jeg storkoser meg med å gå alene på kino, kafe og restauranter."

Som jeg skrev i hovedinnlegget, jeg liker også å gjøre ting alene. Bare ikke gå på kino :)

Gå på kino alene er noe av det beste. Likte det ikke i tenårene, men som voksen er det helt topp;)

hare1365380455
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161042596' post='3343800]

"Jeg trenger ingen med meg for å se en film - skal jo ikke snakke sammen da uansett :)"

Jeg er en snakker under film. Klarer ikke holde kjeft. Folk hater meg ;)

Skal si du var lenge oppe i natt! Jeg sovnet også sent og er kjempetrøtt.... Men så vekket ungene meg før klokken seks også da. :) *gjesp*

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161018285' post='3343077]

Men Oslo er sånn ca 10 000 ganger større enn byen jeg bor i. Det har kanskje litt med det å gjøre?? Eller lager jeg bare unskyldninger for meg selv og mine fordommer?

He he :)

Hmmm, jeg vet ikke helt om jeg hadde følt meg så vel med å gå på kino alene her jeg bor nå. Byen har 8000 innbyggere, og er VELDIG gjennomsiktig.

Så du er kanskje inne på noe...

Skrevet

Gå på kino alene er noe av det beste. Likte det ikke i tenårene, men som voksen er det helt topp;)

Jeg er sikkert for ung! ;)

Skrevet

Skal si du var lenge oppe i natt! Jeg sovnet også sent og er kjempetrøtt.... Men så vekket ungene meg før klokken seks også da. :) *gjesp*

La meg halv 11, jeg. Våknet midt på natta av at jeg var gjennomvåt av svette, sliten og kjempesulten. Måtte bare stå opp og spise. Fatter ingenting, det var iskaldt på rommet og jeg våkner aldri av at jeg må opp å spise.Må ha hatt mareritt eller noe :)

Jeg var oppe igjen halv 7 :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161078268' post='3344127]

Jeg er sikkert for ung! ;)

Det var akkurat det jeg skulle skrive. :)

Men for en gangs skyld er jeg enig med kvinnen over. Denne gangen er det du som er den ustabile og bebba den friske. :)

Gjest I all verden
Skrevet

Men for en gangs skyld er jeg enig med kvinnen over. Denne gangen er det du som er den ustabile og bebba den friske. :)

Er det amerikafarer som er bebba?

Skrevet

Har jeg noen gang sagt noe annet enn at jeg er ustabil? ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161079223' post='3344171]

Har jeg noen gang sagt noe annet enn at jeg er ustabil? ;)

Nei, det har du faktisk aldri gjort. :)

hare1365380455
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161078370' post='3344129]

La meg halv 11, jeg. Våknet midt på natta av at jeg var gjennomvåt av svette, sliten og kjempesulten. Måtte bare stå opp og spise. Fatter ingenting, det var iskaldt på rommet og jeg våkner aldri av at jeg må opp å spise.Må ha hatt mareritt eller noe :)

Jeg var oppe igjen halv 7 :)

Du verden. Jeg sto av og til opp og spiste en liten ting da jeg var gravid.... men det er jo ikke du rekner jeg med. Kanskje du glemte å spise kveldsmat? :)

Skrevet

Nei, det har du faktisk aldri gjort. :)

Akkurat.

Ung og ustabil. Der har du meg. Bare pass deg :P

Skrevet

Du verden. Jeg sto av og til opp og spiste en liten ting da jeg var gravid.... men det er jo ikke du rekner jeg med. Kanskje du glemte å spise kveldsmat? :)

Hvis jeg er gravid så skal jeg begynne å tro på Gud.

Da har det skjedd et mirakel.

ShitDiddelyDo
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161079445' post='3344181]

Akkurat.

Ung og ustabil. Der har du meg. Bare pass deg :P

Ung, ustabil, liten og rask.

Minner litt om hun berta i The Ring.

Iiiikk. :o

Skrevet

Ung, ustabil, liten og rask.

Minner litt om hun berta i The Ring.

Iiiikk. :o

Det er mange som har tatt feil av oss.

..du glemte sterk ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161079647' post='3344189]

Det er mange som har tatt feil av oss.

..du glemte sterk ;)

Men det er helt greit. Du kan komme ut av mitt tv når du vil. :)

hare1365380455
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161079497' post='3344183]

Hvis jeg er gravid så skal jeg begynne å tro på Gud.

Da har det skjedd et mirakel.

Du hadde kanskje en drøm om mat?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...