Gjest Vidigal Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Eggene mine gikk ut 28/9 Kan jeg lage pannekaker av de?? Kjempe glad for svar, da datteren min vil ha pannekaker til kveldsmat. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hvis du har egg i kjøleskapet, holder de _mye_ lenger enn påstemplet dato. Knekk ett og ett egg ned i en kopp. Du lukter det hvis de er dårlige. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paloma Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ja, det kan du. Egg holder seg mye lenger enn datoen på pakken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ta egg-testen: Ha vann i en litt høy beholder. Senk ett og ett egg i vennet. Egg som synker til bunns er ferske, egg som står mellom bunn og vannskorpa (men uten å touche vannskorpa da) er fortsatt bra, mens egg som vaker i vannskorpa er gamle, og bare å kaste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vidigal Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Da blir det pannekaker til kvelds, og snuppelure blir glad. Kjempe tusen takk for gode svar ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Legg eggene i vann. Om de flyter er det gasser i dem, og de er dårlige. Om de synker kan du bruke dem. Egg er ofte holdbare langt over dato. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.