Gjest Vidigal Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Eggene mine gikk ut 28/9 Kan jeg lage pannekaker av de?? Kjempe glad for svar, da datteren min vil ha pannekaker til kveldsmat. ;o) 0 Siter
Atene Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Hvis du har egg i kjøleskapet, holder de _mye_ lenger enn påstemplet dato. Knekk ett og ett egg ned i en kopp. Du lukter det hvis de er dårlige. 0 Siter
Paloma Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Ja, det kan du. Egg holder seg mye lenger enn datoen på pakken. 0 Siter
Gemini Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Ta egg-testen: Ha vann i en litt høy beholder. Senk ett og ett egg i vennet. Egg som synker til bunns er ferske, egg som står mellom bunn og vannskorpa (men uten å touche vannskorpa da) er fortsatt bra, mens egg som vaker i vannskorpa er gamle, og bare å kaste. 0 Siter
Gjest Vidigal Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Da blir det pannekaker til kvelds, og snuppelure blir glad. Kjempe tusen takk for gode svar ;o) 0 Siter
Speak Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Legg eggene i vann. Om de flyter er det gasser i dem, og de er dårlige. Om de synker kan du bruke dem. Egg er ofte holdbare langt over dato. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.