Gå til innhold

Levetiden til gratis websider

Anbefalte innlegg

Gjest amatør webdesign
Skrevet

Jeg vil gjerne lage en gratis webside, har tidligere positiv erfaring med tripod.com og angelfire.com.

Fins det andre steder jeg kan lage gratis nettsteder?

Hvordan kan jeg vite at et nettsted er seriøst og har sannsynlig lang levetid (ikke vil bli nedlagt om et års tid liksom)?

Skrevet

Hmmm... eg har brukt Geocities (som no er under Yahoo) sidan 1996 og eg har ikkje inntrykk av at dei skal bikke over enda?

Skrevet

start.no koster bare ti kroner, og er stabile og tilbyr masse plass - UTEN reklame. Jeg har hatt hjemmesideplass der i over seks år nå. *tommel høyt opp*

(tror ikke de har hjemmesidegenerator, om du er avhengig av det..)

Skrevet

start.no koster bare ti kroner, og er stabile og tilbyr masse plass - UTEN reklame. Jeg har hatt hjemmesideplass der i over seks år nå. *tommel høyt opp*

(tror ikke de har hjemmesidegenerator, om du er avhengig av det..)

Har dei begynt å ta betalt no?

Eg har hatt sider der lenge, men har ikkje gjort noko med dei på ei stund, men det var gratis før. Hmmm, dette må eg undersøke.

Jo, heilt klart eit pluss å slippe reklame...

Skrevet

Har dei begynt å ta betalt no?

Eg har hatt sider der lenge, men har ikkje gjort noko med dei på ei stund, men det var gratis før. Hmmm, dette må eg undersøke.

Jo, heilt klart eit pluss å slippe reklame...

Du må betale ti kroner over SMS for å aktivere FTP dersom du ikke har bredbånd via deres tilbud. Slik har det vært en stund nå, de forsøkte seg faktisk på å la det ha tilbakevirkende kraft. Jeg har jo som sagt hatt konto der i mange år, og plutselig tidligere i år kom jeg meg ikke inn for å endre på sidene som ligger der. Er litt usikker på hvordan det ble fikset - om klagen min ble tatt til følge eller om en bekjent betalte for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...